Gå til innhold

Leve på mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom alt går som jeg ønsker, håper og tror så kommer jeg til å få fødsesstipend fra lånekassa. Men det er en liten sjanse for at jeg mister retten pga forsinkelse, så da lurer jeg på;

Er det noen her inne som lever kun på mannens inntekter? Går det greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har levd på bare hans inntekt en stund pga jeg sluttet på skolen. Har gått fint for oss, da vi bare er to og bor i kjelleren til mamma så vi har "egne" avtaler bnår det gjelder leige og slikt.. Tror nok det går brA:)

Skrevet

Vi lever også bare på min mann sin inntekt. Dette gjør vi pga at jeg mistet jobben min og jeg har ikke tjent nok til å få arbeidsledighets trygd. Jobber med å finne noe nytt, men det er vanskelig når man er gravid og må ha en 8-4 jobb. Det er ikke noe dans på roser, men føler vi klarer oss.

Skrevet

her lever vi kun på mannens inntekt.. går fint det selv om vi ikke har så utrolig mye til overs å rutte med =)

men vi klarer oss veldig bra :)

sånn er det når en får unger altfor tidlig ;)

Skrevet

kan ikke akkurat si at jeg lever på gubben, vi ar jo pengene sammen. Men pga av at er student og at det har vært mye kluss med jobben blir det slunkent med inntekt denne måneden. Men får penger i august da, så blir nok en ordnings:) Men rart å plutselig ikke få noe en mnd når en er vant med 12000 ca.

Jaja:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...