Vesla89 - Er lei! Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vitamintilskuddet kjøpt! Nå venter vi bare på leilighet å få flytta ut! Så glad =D
Lotta med novembergutt Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 oioi - det går fort unna for deg, visst:) Skulle ikke forundre meg om du blir gravid før meg:) Vi skal starte prøvingen til høsten!
Vesla89 - Er lei! Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Hehe... Vet ikke når vi begynner da... Blir vel til høsten her også. Men er redd for at det kommer til å ta laaang tid før det sitter en spire. Slitt lenge med uregelmessig mens Så redd for at det kan ta laaang tid. Men håper jo ikke på å måtte vente for lenge da.. Det jeg har kjøpt er sånn vitamin greie for gravide Så på klær også samtidig, så mye søtt da <3 smelter helt.
Vesla89 - Er lei! Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Tror ikke jeg holder ut å vente lenger jeg... Gi meg noen fine ord på at jeg må klare å vente... Hehe. Huff. Ikke lett.
FruAnonym Skrevet 6. juli 2007 #6 Skrevet 6. juli 2007 Klarer jeg så klarer du! Dette går bra! Vi får stå i mot bare litt til! (Helst lenge, men det trenger man ikke tenk på..hehe) Lykke til
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2007 Lenge høres lenge ut, litt høres bra ut. Hehe. Men i går virka kjæresten min klar ut også. Han spurte hvorfor jeg gadd å ta pilla. Jeg kunne liksågodt kaste den sa han...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå