PintSizedDictator Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 E det normalt at det væsker fra såret? Det e kun på den ene siden, og huden rundt e ganske rød, i tilegg e det en har klump inni der. Sorry ekle detaljer hehe, men bare lurer på om dette e noe eg burde kontakte legen for, eller om det e helt normalt og vil gå over av seg selv...
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Høres ut som det er betent gitt=/ fikk beskjed fra sykehuset etter mitt ks at om det skjedde noe som d du forklarer skulle e ta kontakt med legen, sykehuset eller legevakten.
PintSizedDictator Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Hmmm, ja da får eg ta kontakt med legen min i morgen:) Har hatt litt feber også de to siste dagene...det har sikkert en sammenheng med såret. Takk for svar:)
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Ja tror nok det er det beste, er ihvertfall bedre å få sjeklka d ut så om det er noe så kan det behandles fort=)
Holly❄️ Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Ja, helt klart en betendelse.... venninna mi hadde det samme, gikk helt fint når hun fikk behandling.. De sier vel at såret ikke skal veske...
PintSizedDictator Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2007 Takk takk begge to:D Mn e det noen av dere som aner hvilken behandling som taes i bruk ved slike tilfeller?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Spørs kor alvorlig det e, e har hørt (ikke for å skremme deg) at de som har alvorlig betennelse må under kniven igjen. Men tviler på at det skjer hos mange, er vel antibiotika og rense sårest jevnlig sikkert:)
Dailis Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Mulig jeg reagerer voldsomt her, men om du har en betennelse i et operasjonssår og har hatt feber i to dager synes jeg det er lenge å vente med å kontakte lege til i morgen. Iom at du akkurat har født har du lov å ring til det sykehuset du fødte om noe oppstår. De første 14 dagene eller noe, i alle fall for oss som fødte normalt. Om ikke så synes jeg du skal ringe legevakten. Jeg har en onkel som akkurat fikk betennelse i et mindre operasjonssår, og han har hatt mye krøll pga dette altså.
Dailis Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Min onkel har forresten gått på tre antibiotikakurer før han fikk knekken på infeksjonen. Samt renset det flere ganger hos legen.
Holly❄️ Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 ja, ville vel kontaktet lege i dag jeg, og ikke vente...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå