Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 vi kjører svigerfar sin nye mercedes:) meg,min forlover,mamma og datteren vår:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 vi skal kjøre cab til kirken : ) gleder meg utrolig til det!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 vi leide bil som jeg og forloveren min skulle sitte i til kirken, og jeg og mannen min kjørte tilbake fra kirken. pappa var sjofør!
hund&barn@fullrulle Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Skal kjøre limosin med forloveren min og ene sønnen til gubben. Var egentlig en overraskelse for meg med den andre sønnen hans klarte røpe det så klart Han plaprer alltdi om alt, men men blir stas likevel. Til fotografering og hjem hit kjører jeg, gubben og forloverene den
Gurine og gulla Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 Vet ikke.... Skulle egentli ha en gammel Ford Mustang, Men de eig bilen, sa at de tviler på at jeg klarer å komme meg inn i baksete på den bilen men brudekjolen på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå