venter 1til<3 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 hvordan får jeg laget en ny link/side til en side som jeg vil at andre skal kunne se vidre fra... feks: inne på baby siden så vil jeg lage en ny side hvor han er 12mnd uten at man skal gp tilbake til hovedmeny...
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. juli 2007 #2 Skrevet 3. juli 2007 Du må lage ny side på vanlig måte (tools, new page) denne vil legge seg på første siden, men du kan bare slette den der! Så går du inn på siden du vil lage side fra og skriver 12 mnd, har en button eller et bilde, klikker på redigeringsmenyen til det og klikker på make this a hyperlink, der kan du velge å den siden du slettet fra første siden... hmmm...skjønte du det? Er ganske lett når man har først har gjort det en gang! :-) Titt gjerne innom vår nettside www.lillesahl.piczo.com
venter 1til<3 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2007 skal prøve på det;) man lærer av å prøve så))
venter 1til<3 Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2007 men nu får æ ikke opp den sia.. kommer bare at den ikke kunne finne siden...
Mersa og gutta <3 Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 har du msn? send meg en pm m mailadr om du vil, så kan jeg prøve å hjelpe deg over der, litt skritt for skritt :-)
venter 1til<3 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. juli 2007 pøøhh,,får vell ikke til æ... å lite æ ser inne på dåkkers side at kem æ skal få hjelp hos:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå