Gå til innhold

En gang for alle - vibratorer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det farlig å bruke vibrator innvendig eller ikke når man er gravid? og isåfall, hvilke skader kan dette gi?

I magasinet til orion står det advarsel for gravide på disse vibratorene som gir elektriske støt, men ikke på vanlige vibratorer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det vibratorer som gir eletrisk støt?:S

Skrevet

Du kan bruke vibrator men ikke skru den på.........Da blir den som en dildo..

Du kan framprovosere modenheten på livmorhalsen, og i værste fall fødsel og rier........om vibrasjonen er på.

Skrevet

jepp, det finnes noen som gir elektriske støt og så finnes det sånne som faktisk går frem og tilbake. så du også kunne kjøpe noen som sprutet et middel du puttet inni som lignet på sperm... hehe alt hva de har...

Ok, så det kan sette igang fødselen... vil det si det er ufarlig å bruke når man er fødelklar? hehe vil bare få dette på bordet en gang for alle =)

Skrevet

ja, dette lurer jeg også på;)

Skrevet

hei:)

Jeg brukte min når jeg var over termin, hjalp ikke men... 8 dager over kom hun etter at jeg kvelden før nesten hadde jogget i en time. Men hadde hørt at dildo m vibratoren på ville sette i gang modningsprosessen. Men sånne tips virker kanskje bare når babyen begynner å blir klar den også.

Lykke til, he he

Skrevet

Ikke BARE når den er klar i hvert fall.... jeg brukte den med vibben på i uke 32 (forrige svangerskap), og morgenen etter fikk jeg tegningsblødning og svake rier. Kom inn på sykehuset med myk og litt forkortet livmortapp, og lå på riehemmende drypp i 2 døgn, og fikk to lungemodningssprøyter. Dro hjem etter tre dager. Spiren kom så 9 dager før termin, heldigvis!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...