Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er alt bra etter at jeg mistet gutten min 23 mai... var på riksen i dag for å få svar på morkake prøven.. de tok ul.. ikke rester, var bare å prøve igjen sa legen.. får oppfølging der neste gang. er beroligende det.. gleder meg til å prøve igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da, om man kan si "bra". Trist at du mistet den lille, men siden du "har kommet over det", så får vi håpe det klaffer med en ny sterk liten spire snart. Masse lykke til.

Hva gikk galt med gutten din, om du vil fortelle da?

Skrevet

jeg kan godt fortelle.. begynte å blø i uke 5. fikk beskjed om at jeg hadde mistet.. etter ti dager ble jeg plutselig kvalm.. fikk da mast meg til en ul. der så de at jeg hadde mistet den ene tvillingen.. fik ny ul time tre uker etter.. ble sendt på riksen dagen etter. hun på gyn, sa at nakken var for stor. de lurte på downs. kom på riksen en torsdag. de sa at ungen var veldig væskefylt, dette hadde hun jeg var hos dagen før sette en stund,men ville ikke si noe til meg, før jek kom på riksen. der var de 100% sikre på downs. tok prøve av morkaken min.. det var ike down syndrom,men masse væske rundt hjertet, i hodet.. det så ikke bra ut.. måtte vente to uker på svar. begynte å blø noen dager seinere, kom på ul. der så de et bankende hjerte. begynte da å bli litt roligere.. to dager etter blødde jeg massssse... med kjempe smerter... kom på riksen, der så de at ungen var død.. skulle bare en tur ned å spise, før jeg fikk tabletter som skulle sette i gang fødselen,,, men rakk ikke det. ungen kom i do... var grusomt.. veldig deilig å dele dette med andre, få det ned på papiret.....

Skrevet

Hei ls83. Så godt at du har fått beskjed om at alt var normalt igjen.

Vi er jo litt i samme båt siden jeg mistet 18 mai og var 5+3 på vei. Men jeg stusser litt på at de tok UL og så at nakken var stor...? Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe poeng å ta UL før i 6 for først da begynner hjertet å slå. Det er jo bare en liten nøtt når embryoet er 3 uker gammelt. Trodde ikke de kunne anslå downs og tendens til nakkefold før uke 11-14.

Ta vare på deg selv så lenge så håper jeg du før tilbake mensen snart slik at du blir prøver igjen.

Skrevet

jeg var 14 uker på vei da jeg mistet.. er akurat ferdig med mensen.. de sa at kroppen min kom fort inn i syklusen igjen, siden jeg hadde eggløsning to uker etter jeg mistet.

Skrevet

Såpass ja. Uff...grusomt å komme så langt da og miste...Begynner vel å få troen på at det kan gå etter 12 uker gjør man ikke? Jeg har selv aldri kommet så langt men satser på at det gjør det denne runden:-)

Skrevet

Huff. Høres ut som en veldig traumatisk opplevelse. Føler virkelig med deg, men er veldig glad du er klar igjen, både fysisk og psykisk. Håper virkelig du får en sterk og frisk spire snarest denne gangen. Masse lykke til!

Klem

Skrevet

jeg spurte gyn om 12 ukers "gleden". hun sa at så lenge babyen var syk så kunne en miste når som helst.. de så hos meg at noe var galt tidlig... så jeg var forberedt, men grusomt å se den lille forsvinne i do... kjenner det er litt lettere å "snakke" om det nå.. han var ca 9 cm, armer og bein var ferdig..... jeg hadde en følelse av at noe var galt fra første dag.. magefølelsen min stemte.. håper det går bra for deg denne gang.. har du prøvd lenge??

Skrevet

Nei vi har ikke prøvd så lenge i forhold til mange andre her. Startet i slutten av oktober i fjor og har hatt to forsøk. Kom til uke 8 første gangen og 5+3 siste gangen.... Blir heldigvis fort gravid. Og alle gode ting er jo tre? ... Kjenner på dette med alderen. Er 35 og har ingen barn fra før av så jeg behøver ikke å kaste bort veldig mye tid før det klaffer skikkelig..

Skynd deg og kom tilbake i syklus så går over over i 1.tri samtidig.

Skrevet

jeg er 24 år.. ble gravid 1 mnd etter pille slutt.. så håper det går bra denne pp... ja, hadde vært gøy om vi komover dit samtidig.... er vel på dag 9 i syklusen nå..

Skrevet

takk for det... håper det klaffer for deg snart også.. har du prøvd lenge??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...