2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Å nei sier jeg bare.. Va skal jeg ta meg til, når de slutter å selge moreller.. Da har jeg bare pepsi max å fichermand igjen. Men jeg trenger jo mine søte små moreller *snuffse*
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 du får komme til nordland her har vi masse moreller..........
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 får reise heim te nordland ja.. hehe.. er sånn avhengighet, lr dilla.. jeg har fått.. å jeg lurer på va som skjer i september oktober.. ojojoj
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 du får fryse ned noen kilo å håpe på det beste hehehe
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 hehe.. bare å håpe her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå