Knøttefrøken Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Får bare denne feilmeldingen: Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Noen som skjønner hva det er?
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 har akkurat det samme problemet jeg å! VIL INN PÅ SIDEN MIN NÅ! det har vært slik i 3 uker til meg snart!
*snart-mamma-til-2-prinsesser* Skrevet 3. juli 2007 #3 Skrevet 3. juli 2007 hei, får dere den feilmeldingen dere åsså... den er grusomt irriterende! jeg laget meg en ny profil jeg for det ble så mye styr...
tjohoy 2 prinsesser + lite frø Skrevet 3. juli 2007 #4 Skrevet 3. juli 2007 hvordan får du laget ny profil? mailadr. er so allerede oppbrukt!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 for å kunne lage ny profil må dere desverre inn på min side for å slette den eksisterende. jeg styrte noe forferdelig en periode da jeg ville bytte nick. fikk samme feilmeldig som dere. jeg slettet profilen min og nå funker ting som aldri før. har dere prøvd å logge på en annen maskin?
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 ja har dette problemet jeg oså. Har både sendt mail og lagd innlegg på ris og ros. fikk svar fra siri jordmor igår. Men det er fortsatt ikke i orden. irriterende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå