Gå til innhold

hva med oss som har arr som ikke synest .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

det synest jeg er nesten værre en og skjære seg , sorry nå får jeg vel masse pepper. Men det er like ille og bli slått og banka av en du er glad i ... eller var glad i...! Klarte heldigvis og komme meg unna før det gikk alt for galt. Er sikkert flere av dere ute her også ! Nå har jeg værdens beste og snilleste mann som jeg elsker over alt på jord og som er snill og grei i mot meg.

Vist jeg tenker mange år tilbake så har jeg mista hele ungdomstiden min pga han ekkle mannen som ødela den for meg, og som banka meg opp. Jeg fikk ikke lov til og dra på fest sammen med de andre i klassen min eller andre venner for da ble det bank og få eller han kom og trua meg. Merker enda at noe av det her sitter i meg, at jeg er fortsatt litt redd og naiv, men har kommet meg lang fremmover og fått meg en utdannelse og en jobb, og det har mye og si for meg.

Ville bare dele min historie med dere. Kanskje flere også som har en.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også arr som ikke syns, desverre.....tror det er mange av oss......

Men jeg vil ikke si så mye om hva som gav meg de arrene(som nå tilslutt har grodd 9 år etter) men det er bestandig fare for at de sprekker opp igjen.....

Skrevet

Jeg skal så absolutt ikke gi deg pepper, selvsagt er det også et grusomt arr, i sjela di. Jeg vil og ha mine innvendige arr, etter voldtekt og blotting, men det er desverre noe vi må leve med, det viktigste er at man er så tøff og sterk (som du) som kommer ut av opplevelsen og jobber mot livet foran deg.

Grunnen til at jeg vil fjerne arrene er for å tørre å gå i kortarmet klær, jeg vil ikke vise "hele verden" at jeg har skadet meg selv. Noen av de nærmeste vet det og det holder...

*vil gi deg en god klem* arrene inni oss vil alltid være der, kunsten er å leve med dem.

Skrevet

En god klem tilbake og ønsker deg kun det beste =)

Du fortjener virkelig og få fjerna arra dine =)=)=)

Klem

Skrevet

Er like fælt for de som har arr som ikke syntes. Det med en del selvskadere er at de har så vondt inni seg at eneste måten å prøve å få bort den smerten er å påføre seg smerte fysisk. Noen skjærer seg også for å straffe seg selv, man mener at man fortjener å ha det vondt.

Har selv arr på utenpå å innvendig. Heldigvis er ikke arrene mine så dype så man ser de ikke med mindre man stirrer nærme.

Flott å høre at du har fått deg en skikkelig mann, det fortjener du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...