Gå til innhold

Ang arv???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har det seg sånn at en av mine foreldre som eg ikkje har hatt kontakt med har falt i fra og i den forbindelse lurer eg på hva dere synes om å ta i mot arv i den forbindelse?

Noen av søskene mine har hatt kontakt og sier det blir feil å ta i mot noe så lenge kontakten ikke var der.

Selv mener jeg at så lenge det er en av mine foreldre som er død er det naturlig å ta i mot, men det blir feil for noen av søskene mine.

Blir nesten konflikter av dette, hadde aldri trodd at arven skulle bli det så lenge vi søsken har god kontakt.

Men når det kommer til arv og verdier, så blir det tull!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondolerer,først av alt!

Synes ikke det er feil å ta imot arv,det er jo mamman eller pappan din,selv om dere ikke har hatt kontakt. De valgte å få dere barna,og ikke ha kontakt,og da synes jeg ikke det er galt at dere tar imot arv heller,barn er uforskyldt i dette.

Desverre er penger det som kan ødelegge for en familie,man får gjerne se sider av folk man ikke trodde fantes når det er arveoppgjør på gang.

Skrevet

Dette er uansett noe du har rett på, uansett om det har vært kontakt mellom dere, eller ikke!At dine søsken mener noe annet, er deg rivende likegyldig!Jeg hadde i hverfall tolket det som et forsøk på å øke sin egen arv på bekostning av deg!!

Nei, ta i mot!Dette er dine rettigheter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...