winneboo Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Tidligere i høst mistet jeg mensen i 3mnd å jeg måtte tisse hele tiden. Fikk skjekket meg å hadde da fått en kraftig UVI. Nå igjen har jeg mistet mensen, skulle hatt den for 3 uker siden idag, i tillegg må jeg tisse hele tida, akkurat som forrige gang jeg hadde UVI. Er ikke gravid, har tatt en test å den er negativ, dessuten har jeg ikke glemt noen piller. Burde vel få kommet meg til legen, men så at jeg hadde mer piller igjen av den pakka sist jeg hadde UVI, men er vel kanskje best å snakke med lege først.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 nei, er ikke vanlik det. Pga at urinrøret og mensen kommer ut i fra to forskejllige hull...hehe ble litt rart forklart det her...men legen sa til meg at det ikke har noen sammenheng ... Drikk ingefærte ...! Om du er plaget masse med UVI så ta tranebærkapsler daglig, det hjelper og du blir kvitt det.... det er jeg nå =) Fåes kjøpt på apoteket =)
winneboo Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Oki hmmm tilfeldig da at jeg mister mensen akkurat når jeg har en UVI. Har egentlig ikke vært plaget mye med det, har bare hatt det et par ganger mens jeg var yngre. Å nå er det andre gangen etter vesla ble født(21mnd siden) Da skal jeg gå til innkjøp av de trankapslene for sikkerhetsskyld, er så kjedelig å måtte trøkke i meg penicelin hver gang. Tenkte jeg skulle ta en kur nå å så om det hjelper.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 ikke Trankapsler men Tranebærkapsler ... ! Og får mye bruk av pensilin gjør at man får sopp i kroppen (candida). Jeg har hatt det...helt forferdelig, fikk det etter harde kurer i mot UVI ... så kjøp tranebærkapsler i stedenfor...drikk jucie masse...alt som er surt og uten sukker....vann med sitron er også bra ... Yougherth osv...men om du skulle bruker pensillin så bruk biola..!
winneboo Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Åja hehe mente seff TraneBÆRkapsler..hehe..skrev feil. OKi kanskje jeg bør droppe den penicilinkuren da, hadde sopp i høst etter den kuren å fy søren å vondt det var. Forsvant aldri, brukte bare canesten men så fikk jeg medisiner av GL for den soppen jeg hadde greide ikke canesten å bekjempe. Så nei off, vil ikke ha det igjen. Får ta meg en tur på apoteket imorra da. Men de er vel sånn at UVI kan forsvinne når den først er der? Eller er den bare forebyggende? For mest sannsynlig har jeg UVI allerede.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 snakk med de på apoteket, eller så tar du deg en tur på helsekost. Har du prøvd Akupunktur?? Det kan hjelpe deg og bli kvitt UVI =) Jeg er i for alt alternativt jeg da ...mulig du må ha en kur når det har bryti ut alt....men du må ikke vente så lenge vettu...det kan jo føre til nyrebekkenbetennelse....ikke bra !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå