Gå til innhold

Hvor lenge mellom rier før en ringer føden?


Chunky81

Anbefalte innlegg

Noen som vet?

Førstegangsfødende og egentlig helt blå på dette området.

Tror faktisk fødselen er i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til meg sa dem 2 rier på 10 minnutter, da skal man ringe! Hvor lang tid har du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde fire minutt mellom, men kunne godt kommet før. Tror man må kjenne litt på kroppen. Jeg dro da det begynte å bli for ille å være hjemme. Men noen har jo ikke spsielt vondt før fødselen er nesten igang. Men tror det er ca 5min mellom hos førstegangs, også må riene vare ei stund, mellom 60-90 sek fikk jeg høre. Det er da de er effektive. Selv om jeg ikke hadde lengre rier enn max 60 sek, og hadde 5 cm da jeg kom inn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt rier ganske ofte, men de varer ikke så lenge. En periode var det ca 7 minutter mellom hver gang.

Må tilføye at slimproppen gikk i dag morres og det var blod med den. Tror det betyr at fødselen er startet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring dem å fortell at slimproppen er gått og at du har rier sånn og sånn. Så vet de at du er på vei en gang i nærmeste fremtid:) De sier når de vil ha deg opp.

Sist jeg fødte (på KK i Bergen) ville de ikke ha meg opp før det var under 5 min mellom hver ri, rien skulle vare opp i mot 1 min, og slik skulle det ha pågått en stund..

Men ring og hør hva de sier der du skal føde, masse lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...