Bellen^2 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 I dag kl 10.25 var det nøyaktig et halvt år siden Sebastian har født:) Utrolig hvor fort denne tiden har gått! Dagen blir feiret med introduskjon av storguttgrøt, det vil si 6 mnd grøt:)
Bellen^2 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2007 OG HAN SNUDDE SEG AKKURAT RUNDT FRA MAGE TIL RYGG! Store, flinke gutten min! Mamma ble så rørt at hun har en tåre i øyekroken:)
Bellen^2 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 .........SNUDDE SEG FRA RYGG TIL MAGE..... skulle det jo ha stått:) Det er en lettet hønemor som løper rundt i stua og jubler nå
Solstråle72 Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer med 1/2 års dagen til Sebastian. Jammen har han blitt en stor gutt nå som kan spise storgutt grøt :-) Også var det jo kjempebra timet av han å ta sin første "rulle rundt" runde akkurat på denne dagen. Tenker mor jubler nå, ja :-)
Millapril Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Wow! Gratulerer så mye med 1/2 års dag! Tiden går virkelig fort. Husker da du kom med han på Egon 3 uker gammel! Snufs, blir helt rørt her jeg sitter. Moro med storguttgrøt for storegutt også! Så bra han ruller fra rygg til mage! Det gleder jeg meg til vi får se her i gården også. Foreløpig har vi kun rulling andre veien. Kos dere med halvtårsdag!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer så mye med dagen store lille Sebastian! :-) Jeg også synes det er noe spesielt med han, han er jo første baby i gruppa vår og jeg husker så godt at vi alle satt der og lurte på hvor Bellen var hen - som om vi ikke skjønte det - og prøvde å sende navn til 1881 og hva ikke for å få nr og sjekke. Gleden var stor da den flinke mannen hennes skrev innlegg på førstegangsdebatten om at joda, her var det baby i hus og alt var gikk superkjapt men var bra nå. DA grein jeg da, kjære vene som jeg grein hehe. Blitt mye grining over fødselshistorier etterhvert, tror ikke jeg har lest en eneste en uten at det triller et par tårer og man tenker litt på hvor stort og flott dette egentlig er. For noen fantastiske barn vi har fått, og lille Sebastian er en flott og kjempeflink "storebror" i gjengen :-) Hipp hipp hurra for gutten som veit å feire dagen med å rulle!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Hei og gratulerer med dagen til den store sønn av alle sønner i gruppa vår...he he. Mathilde feirer litt med siden hun er fire måneder i dag. Hun gleder seg til hun også kan snu seg rundt. Her er vi langt fra det enda og vi må nok se å lære litt av store gutter som Sebastian. Hipp hurra.. Ps: håper mor feiret med litt kake og is...
Tussi og Maja Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Litt seint ute jeg da, men gratulerer så mye både til Sebastian og Mathilde! Så utrolig fort tiden går! Maja har ikke rullet noen veier enda... Men det kommer vel:-)
Två små trollungar Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer til både Sebastian og Mathilde! Utrolig hva fort tiden går!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. juli 2007 #11 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer så mye med 6mnd dagen som var!! utrolig hvor fort tiden går!
smurfen :o) Skrevet 7. juli 2007 #12 Skrevet 7. juli 2007 Gratulerer så mye med 1/2 årsdagen til sebastian! Så flott at han snur seg fra mage til rygg!!! Det går fort nå og om ikke lenge kryper han rundt i full fart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå