Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Nå er jeg så oppgitt, hvor blir det av pumpa??? Jeg har spurt deg mange ganger om ikke du kunne sende meg kollinr på pakken, men du sa at du måtte finne det også var mannen borte, osv... Altid var det no unnskyldning! Er jo nå 2,5 uke siden det var snakk om at du skulle få sendt den avgårde! Jeg har gått å ventet og ventet, nå må jeg kjøpe meg pumpe isteden. Kunne sikkert ha gjort det den dagen jeg så annonsen din om at du vil gi bort pumpa di, men så lang tid for å få pumpa trodde jeg ikke det skulle ta! Beklager jeg har gitt opp nå, og kjøper heller meg pumpe etterpå!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 men kjære deg jeg har sendt deg mail...pumpa er sendt til bergen i stedet for dit den skulle..nemlig til deg...sporingsnummeret viser det... sjamanmannen har vært på posten og fylt inn et slags brev om dette og jeg kan virkelig ikke gjøre noe...synes det er like leit jeg... hva annet skal jeg gjøre? har gjort det jeg kunne syns jeg..jeg er like oppgit som deg...porto kostet for meg 80.- så jeg er like frustrert...si meg hva mere jeg kan gjøre så gjør jeg det... huff...var ikke meningen å få deg sint eller å holde deg på vent men pumpa er sendt og blitt borte i posten sier de på postkontoret....pumpa skulle du jo få gratis så jeg fortår ikke at du er så sint? klem
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 forresten så har jeg vært hjemme med 3 barn de 2 siste ukene og mannen min har fikset alt...det har vært nok å gjøre her...satt ikke å tenkte på at pumpa kom fram når alt har vært kaos, tror jeg du forstår...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 Kan du ikke bare gi meg kollinr da? Så jeg ser at den er sendt.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 misforstår jeg noe her, elelr er du litt uhøflig mot sjaman????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå