Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 de har smurt han overalt men ikke på armene,og han var solbrent der ifra før av pga de ikke hadde smurt da de var på tur,så nå har han masse små hvite blemmer på ene armen. hvordan lindre svie og kløe?? *irritert på bhg ja!!!*
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 kjøp Hydrokortison på apoteket hvis han er så brent...dakar lille vennen
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 alover ja..at jeg ikke tenkte på det..hm..men er det ikke noe man til dagelig har i hjemmet man kan bruke? kommer meg ikke på apoteke i morgen,og har ikke alovera hjemme. Hydrokortison kan han ikke bruke,han reagerer på et stoff i det,så har måtte fått noe annet til eksemen hans,men vet ikke om jeg tør bruke det på der han er solbrent...
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 ingen gode råd? hva med potetmel..hørt man kan bruke det..men kan man bruke det når det er kommet blemmer?? Har smurt han flere ganger i dag med sånn etter-sol krem,virker som det hjalp litt,men tror det gjør vondt ja,han har vært ufattelig grinete i hele dag etter vi kom gjem,og nå vil han ikke sove,sikker vondt. huff..så irriterende at de ikke har vett til å smøre barna,enda smurte jeg han før vi dro i bhg,og sa ifra at det var krem i hylla og at de måtte smøre han,han er så lys i huden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå