nr 2 i oktober? Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 åssen holder dere ut i varmen??? bi sikkert nødt til å ta meg en tur på stranda i dag, men d har jeg bare sååå lite lyst til - føler meg omentrent som en strandet hval. men det er så varmt både ute og inni huset...
Krysia Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Oioi, hvor bor du?? Her jeg bor er det herlig; 15 grader og overskyet - og sånn har det faktisk vært de siste ukene. Men i begynnelsen av juni var det HETT og da kjøpte jeg BORDVIFTE og Farris og juice og holdt meg innendørs/i skyggen.
Kosel Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 hvor i all verden befinner du deg?? Skulle gitt mye for sol og sommervær... her er det grått og trist... heller leke strandet hval på stranda...
barnigjen:) mor til 2 Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Hei.. Ja, her er det også veldig VARMT, går og drikker mye vann og spiser saft is, vurderte tidligere idag og ta meg et lite bad i elstedatra våres sitt basseng, bir nok og gjøre det i morra vis det blir like varmt.. Men det er jo deilig med varmt sommer vær.. ikke sant?
Gjest Ut på tur Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Da det var varmt her sist var det to ting som hjalp meg. Masse kaldt vann i magen... og så kalde dusjer.. Gikk inn i dusjen på vanlig temp og så var det bare å skru den over på kaldere og kaldere.... til slutt var vannet skikkelig KALDT En to tre sånne runder i løpet av dagen hjalp veldig.
Kosel Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 hvor er dette været?? har permisjon så da kan jeg reise til sommeren siden den heeelt klart ikke er her hos meg!
nr 2 i oktober? Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. juli 2007 jeg bor i lofoten er heldigvis ikke såååå varmt i dag, men fint me litt sol og litt skya. trodde aldri jeg skulle ønske meg gråvær, men gjør det i år. etter to år me drittsommer skulle det selvsagt bli fint i år... sukk...
Gjest Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Her er det så sinnsykt varmt..ikke så langt fra Lofoten =) Jeg holder på å dø av varme...kjørte til nille og kjøpte meg 2 stk bordvifter,skal ha de på soverommet...varmen skal visst være her til over helga.Tromsø er det meldt 26 grader så da blir det vell over 30 her på innlandet...gruer meg sååånn..RIEER KOM TIL MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mammapudding Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Jeg storkoser meg i varmen:) Her er det for øyeblikket 23 grader i skyggen, så det ble litt for varmt for meg å sitte i sola..satt der en time men så var det inn til den svæææære vifta vi har på soverommet! Har den på hele natta og da sover jeg godt (så godt som det lar seg gjøre med stor mage og hundre tisseturer). Men kaldt vann å drikke og minst mulig aktivitet er det som gjør at det ikke blir for varmt for meg:)
Lykkeliten og jeg Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Her er det 14 grader og det har øs-pøsa ned siden igår kveld....
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 lucky you .... =O) Her regner det som bare det .. =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå