Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har vært bekymret i det siste over at bebisen er død, men i dag HØRTE jeg hjertelyd Jeg er så letta, så glad for at den lille lever Nå kan jeg roe meg ned, og bare vente på neste UL Ahhhhw, så GLAD jeg
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 da er vi 2 som er glade, fikk gode nyheter på riks`n i dag jeg også!. La inn ett innlegg om det.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 glemte å si: gratulerer! deilig følelse ikke sant!
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer! Deilig å få bekreftelse på at alt er i orden:)
Adriansmor med tulla Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Bra at alt er bra ... har hørt den mange ganger men holder liksom pusten for hver gang jeg skal og får tårer i øynene når jeg hører den.... er beste lyden som finnes=)) lykke til videre=))
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Åh, ja, det er den beste følelsen Nå håper jeg bare alt er bra på UL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå