FrøkenSprøken Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Bruker P-piller nå, men synes det er så mye styr. Glemmer av og til en pille, og blir litt stressa av å må huske de. Vil gjerne ha noe man slipper å "ta". Er uansett lenge til jeg skal ha flere barn, så det er ikke noe problem.
Sjefsmegga Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Nuvaring ( P-ringen) er min favoritt....skal tilbake på den når jeg er ferdig med ammingen..
FrøkenSprøken Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Hvordan funker den? Hva er prisen, og hvor lenge "varer" den? Bivirkninger?
Sjefsmegga Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Husker ikke helt prisen nå..men tror det var 300kr for 3 stk. Det er en slags "silikonring" man klemmer sammen og dytter på plass...når den sitter som den skal merkes den ikke. Der skal den sitte i 3 uker ( man kan ta den ut å skylle den i kaldt/lunkent vann)...man kan også ta den ut hvis den er til sjenanse under samleie ( noe jeg aldri har opplevd). men man må da sette den inn rett etterpå. Hvis man vil hoppe over en menstruasjon kan man sette inn en ny ring etter de 3 ukene har gått. Jeg har vært veldig fornøyd og har ikke had bivirkinger.. Men man KAN får samme bivirkingene som av p-piller..men det skjer slekdent siden det virker mer "lokalt"... Jeg har reagert kraftig på alle typer p-piller..men ikke på Nuvaring.
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Signerer Ugla;-). Lurer også på hva jeg skal begynne på. Har fått Cerazette, emn ikke begynt å ta dem enda. Har ikke lyst etter alt jeg har lest her.
rødt&blått Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg sitter faktisk og lurer på om jeg skal gå tilbake til p-sprøyte.. Er så inmari lei av menssmerter og "bekkenløsning" 14 dager i mnd.. Er en god stund til vi skal ha meg gravid uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå