Gå til innhold

Hvilken prevansjon er best? Hva bruker dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker P-piller nå, men synes det er så mye styr. Glemmer av og til en pille, og blir litt stressa av å må huske de. Vil gjerne ha noe man slipper å "ta".

Er uansett lenge til jeg skal ha flere barn, så det er ikke noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nuvaring ( P-ringen) er min favoritt....skal tilbake på den når jeg er ferdig med ammingen..

Skrevet

Hvordan funker den?

Hva er prisen, og hvor lenge "varer" den?

Bivirkninger?

Skrevet

Husker ikke helt prisen nå..men tror det var 300kr for 3 stk.

Det er en slags "silikonring" man klemmer sammen og dytter på plass...når den sitter som den skal merkes den ikke. Der skal den sitte i 3 uker ( man kan ta den ut å skylle den i kaldt/lunkent vann)...man kan også ta den ut hvis den er til sjenanse under samleie ( noe jeg aldri har opplevd). men man må da sette den inn rett etterpå. Hvis man vil hoppe over en menstruasjon kan man sette inn en ny ring etter de 3 ukene har gått.

Jeg har vært veldig fornøyd og har ikke had bivirkinger.. Men man KAN får samme bivirkingene som av p-piller..men det skjer slekdent siden det virker mer "lokalt"... Jeg har reagert kraftig på alle typer p-piller..men ikke på Nuvaring.

Skrevet

Signerer Ugla;-).

Lurer også på hva jeg skal begynne på. Har fått Cerazette, emn ikke begynt å ta dem enda. Har ikke lyst etter alt jeg har lest her.

Skrevet

Jeg sitter faktisk og lurer på om jeg skal gå tilbake til p-sprøyte.. Er så inmari lei av menssmerter og "bekkenløsning" 14 dager i mnd.. Er en god stund til vi skal ha meg gravid uansett..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...