Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har jo allerede vært på tidlig UL pga. blødning, og alt så helt fint ut. Men hvis jeg så mye som putter fingern oppi (sorry!) så begynner jeg så styrt blø med en gang. Ikke noe vits å tenkte tanken på å ha sex engang. Det kommer en god del (såpass at det drypper i do), men så gir det seg etter 1-2 min. Akkurat som man blør neseblod. Dette er skikkelig irriterende! Leste et sted her i går at blødninger kan komme av for lite væske? Jeg er utrolig dårlig på å få i meg nok, kanskje dette er årsaken.
Plutselig_gravid Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Tror ikke det er for lite væske som er årsaken. Man får jo i seg væske gjennom mat også) jeg er også lite flink til å få i meg nok væske. Drikker først når jeg er tørst jeg. Noen blør bare veldig lett. Var på gu i dag i forbindelse med ultralyd og da begynte jeg også å blø. Rødt, friskt blod. Men, stoppet ganske med en gang etter undersøkelsen. Hun sa det var ganske vanlig - spesielt unge var ganske følsomme oppi der:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå