Mild, Marcus & Mille Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg laster som regel ned musikk, men da blir man jo lett sittende å høre på det samme om og om igjen.. Anbefaler alle å gå inn på www.launch.com og lage sin egen radio! Er helt gratis og enkelt Du skriver inn hva slags artister osv du liker så spilles det og lignende! Du kan også høre på andre stasjoner - f.eks. "todays big hits", "love songs", "summer party" osv. Me diggs!
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Men det funker ikke på Mozilla... må bruke internet explorer... for your information (to those who use FIrefox).. supert tips da
puusekatt Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk for tipset! Gjorde faktisk dagen min litt bedre ;-) ikke så mye som skal til! hehe.. fant masse fin "ny" musikk - herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå