Gå til innhold

Må bare dele dette tipset med dere bimmere ;D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg laster som regel ned musikk, men da blir man jo lett sittende å høre på det samme om og om igjen.. Anbefaler alle å gå inn på www.launch.com og lage sin egen radio! Er helt gratis og enkelt :) Du skriver inn hva slags artister osv du liker så spilles det og lignende! Du kan også høre på andre stasjoner - f.eks. "todays big hits", "love songs", "summer party" osv. Me diggs!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det funker ikke på Mozilla... må bruke internet explorer... for your information (to those who use FIrefox)..

 

supert tips da :)

Skrevet

Tusen takk for tipset! Gjorde faktisk dagen min litt bedre ;-) ikke så mye som skal til! hehe.. fant masse fin "ny" musikk - herlig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...