Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 har kjøpt sånn derre ringslynge, men får dette ikke til å funke. Kjøpte den på lørdag og trente en masse i går men redd jeg kommer til å legge den bort. Andre med samme erfaring eller er jeg for utålmodig?
Sessa ruger igjen... Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hvor gammel er barnet ditt? Jeg sleit også mye i starten da Linea fortsatt bare var en liten ball. Synes detvar bedre når hun kunne sitte i lotus oppi eller når jeg kunne bruke den som en avlastning når jeg bar henne. Ble riktig så glad i den etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Hva er det du ikke får til? Du skal bare tre sjalet gjennom ringene (først gjennom begge, så over den første). Sett babyen oppi og stram godt til. Du må ikke gi opp med èn gang! Kom igjen!
Lumsk Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Ringslynge har jeg ikke prøvd - ennå, men det bare snakk om en øvingssak. Hvor mye du må stramme på hver side av tøystykket. Se her: http://www.tettinntil.com/INSTRUKSJONER_slynge.htm for instruksjoner. Inne på forumet på tettinntil finnes det også folk med lang erfaring som kan hjelpe deg. Det arrangeres også bæretreff slik at du kan møte folk ansikt til ansikt som kan vise deg om du gjør noe feil.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg får det heller ikke helt til altså så du er ikke alene om det. Gledet meg sånn til å ta den i bruk, men nå merker jeg at jeg blir irritert bare av synet av den. Hun ligger helt merkelig oppi der, og mistrives helt tydelig. Jeg fikk henne til å sovne i den en gang, men da hadde jeg tatt den på på en måte som var fryktelig slitsom for meg selv, så da foretrekker jeg å bære henne... Har så innmari lyst til å få det til, men det er fryktelig kronglete synes jeg altså. Lille blomst er bare 6 uker da, så det kan henne det blir lettere etterhvert som hun får litt mer kontroll over sin egen kropp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå