Gå til innhold

Er en strek, en strek eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 2 dager over IKM og testa i nå...

Det kom fram en svak strek....

Hvordan ville dere tolket svaret????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det er farge på streken, og streken kom opp innen 10 min (eller hva det er) Så vil jeg nok tro du er gravid:) Åssen test har du brukt da??

Satser på at du er gravid jeg!!!! :D

Skrevet

de sier jo så.så spennende da!!

heier mase på deg.har jo prøvd en god stund nå!

*heia,heia,heia...*

Skrevet

Kom det frem en strek er du nok gravid....de sier enten den er svak eller sterk, bare det kommer frem en strek er du gravid. Ta en ny test for være sikker i morgen tidlig;-) Kommer nok 2 streker da også. Gratulerer!

Skrevet

Brukte CB sin test....

Skrevet

Hvis du er føler deg litt usikker, kan du jo teste med CB-digital:) Da får du hvertfall et helt sikkert svar:)

Skrevet

En strek er en strek!!! Du er nok gravid ;) Hvis jeg var deg ville jeg tatt en CB digital for sikkerhets skyld for å slippe å tolke svaret ;)

Du må gi en oppdatering når du har testet på nytt da! Lykke til!

Skrevet

Klarte ikke vente jeg så jeg tok en Quick Respons test nå og den viste ingenting...

Blir så forstørra jeg...

Vet liksom ikke hva jeg ska tro

Skrevet

Det er litt tidlig ennå, slik at du ikke har produsert så mye hcg. Derfor er sterken på den første testen svak. Og siden du ikke testa på morgenurin med den andre testen, er den negativ. Tror nå jeg. Jeg ville ha venta en dag eller to, og så testa med morgenurin. Lykke til!!!!

Skrevet

tenkte å kjøpe en cb digital i morgen men di hadde den ikke der jeg kjøpte nå.

Men jeg har absolut ingen tegn på at tr ska komme, (noe jeg pleier).

Så vi får se... Er bare så redd for å bli skuffa så jeg prøver å ikke ha for mye forhåpninger ennå...

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til jeg... og om du klarer, så vent en dag eller to, før du tester igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...