Mirte Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Da var det endelig Eneståendes tur til å få sin lille store gutt. Han ble født like over midnatt etter en strabasiøs fødsel. Han er i følge sin mor en usedvanlig vakker gutt. Gratulerer:)
Lilleprins og mamma Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hei Enestående!! Gratulerer med gutten din!! Skjønte at det var noe på gang i og med at det ble så "stille" fra deg. Tenker det er godt å ha nurket i armene sine. Du får kose deg og nyte hvert minutt. Sees på et treff snart. Mathias gleder seg til å hilse på gutten din! STOR klem :-)
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Gratulererså mye med lillemann! Dette er e tdeilig liv du får nå fremover! Gleder meg å hilse på dere snart! Nyt tilværelsen :-)
Lima Skrevet 3. juli 2007 #5 Skrevet 3. juli 2007 Har tenkt på deg og lurt på hvordan det har gått. Gratulerer så mye med gutten din og håper alt er bra med dere begge etter en strabasiøs fødsel. Jeg går fortsatt og venter og håper det snart er min tur.....
Maud Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Det er rart med det - vi får usedvanlig flotte barn alle sammen :-D Gratulerer med den lille gutten.
coscos Skrevet 4. juli 2007 #7 Skrevet 4. juli 2007 Hei Enestående! Gratulerer så mye med vel overstått fødsel! Jeg har jo flyttet over på Din Baby, men går inn her av og til for å se om noen av "de gamle kjente" har født, så morsomt at det nå var din tur. Gleder meg til å høre mer om fødselen din og om den lille gutten. Kos deg så lenge! Klem fra
wonderboy og mamma Skrevet 4. juli 2007 #8 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer så mye! Håper du kommer deg raskt etter fødselen! Vi gleder oss til å møte den lille på treff. Klem fra Kristian (wonderboy) og mammaen
*Maggi* Skrevet 4. juli 2007 #9 Skrevet 4. juli 2007 Gratulerer E, endelig er store lillegutt her hos deg! Håper alt er bra med dere fortsatt! Han kaprer helt sikkert 1. plassen når det gjelder å være verdens mirakel, selvfølgelig delt med min lille Victor (som er en smågutt å regne i.f.t. til din selv om han er 3 mndr. eldre.....) Gleder meg til å se dere senere i sommer!
tralletonetroll Skrevet 5. juli 2007 #10 Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk for alle gratulasjoner! Vi har vært preget av fødselen, men nå er alt som det skal. Åsmund er ingen smågutt. 4842 og 52 er vel tall det står respekt av? Nå er det starten på et anderledes liv. Barselstårene er tilstede, men det er gjør ingenting når man har vært så heldig å bli kjent med så mange flotte modne mammaer og babyene deres! Gleder meg til fortsettelsen! Klem fra en lykkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå