Gå til innhold

Hvor nøye sjekker dere tenna til barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står dere med en lommelykt å lyser inni for å se de aller innerste jekslene for å se om det kan være noen begynnende hull der.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle man det? Har da tannleger til å ta den jobben... Men pusser vel og bra morgen og kveld. (bortsett fra en og annen kveld om hun sovner i bilen på vei hjem fra besøk. Og det er IKKE ofte...)

Skrevet

Jeg gjør nemli det... Og skjønner vel nå etterhvert at jeg er overnervøs for hull i tennene. Jeg vet jo ikke helt hva jeg skal se etter heller, så jeg tror jo at jeg ser mye rart.

Er bare redd det skal være et begynnede hull inni der og da ser jeg det jo ikke hvis jeg ikke sjekker det selv. Snuppa er bare 2 år og 4 mnd, og da blir det jo min jobb.

Var hos tannlegen i dag slik at han kunne sjekke de og. Men snuppa ville ikke gape noe særlig. Han tittet inni der men vi satt ikke i tannlegestolen så han hadde ikke orntlig lys så jeg er så usikker på om han da så de innerste tennene hennes bra nok....? Men han sa at alt var bare bra! :-) Men som sagt så er jeg usikker på om han så bra nok. Kan en tannlege se så bra at de ser at alt er bra bare ved å titte så raskt i dårlig lys...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...