Gjest Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Anbefaler å søke så tidlig som mulig etter uke 26 (du må ha bekreftelse på termin datert etter 26.uke vedlagt søknaden). Det er veldig greit å ha alt avklart i god tid, også er det kjekt å ha noen uker å gå på dersom det skulle være noe ... enten som dere eller NAV bruker tid på. Begynn gjerne å planlegg fordelingen av uker og ev. ferie undervegs permisjonen før dere "plutselig må sende søknaden". Vi brukte i hvertfall litt tid på å finne hvilke uker vi fikk best utbytte av feriedagene/permisjonsdagene. Arbeidsgiver vil også gjerne ha permisjonssøknaden i så god tid som mulig slik at de kan lyse ut ev. vikariat og ansette noen og gi nødvendig opplæring før du går ut. Min arbeidsgiver ville ha 3-4 mnd.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Min arbeidsgiver mente det ikke var noen hast, men jeg går jo ut i permisjon om et par uker.. Jeg har vært sykemeldt lenge nå, så vikar for meg er allerede på plass. Venter på papirene fra NAV nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå