Gå til innhold

Må bare:) -Hvor mange dager igjen??Og hvordan er formen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg 49 dager til termin og det betyr at jeg om 9 dager er høygravid etter å ha lest flere innlegg om det her.

Formen er bra, magen er stor og er til tider litt andpusten:) Godt å ligge på sofaen om kvelden siden det da er litt ømt under ribbena...har nedtelling - vi gleder oss sånn til å møte vesla!! (- selv om jeg ikke klarer å slå meg helt til ro med at det er ei jente...)

Lykke til videre alle voksende mammaèr:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

33 dager igjen til ul termin.

Ang formen så føler jeg meg litt "studd" det er trangt, ser frem til å bli mer bevegelig etter at snuppa er kommet ut :)

Er dessuten mye kvalm nå på slutten, sikkert fordi det er så lite plass til alt.

Men må jo si at det er koselig å gå gravid:)

Skrevet

12 dager igjen til termin 14 juli...Formen er bra,men sover VELDIG dårlig om nettene nå,og plutselig over natten har jeg fått vondt-vondt i bekkenet :(

Men kan ikke klage egentlig :)

Skrevet

13 dager igjen og i fin form. Kom akkurat hjem fra trening, nå, og det går fint (: Bare litt tung med pustinga ( ikke på trening ! ), blir fortere sliten i korsryggen ( ikke på trening ), og sliter litt med god liggestilling på natta, samt sure oppstøt, men ellers føler jeg meg i veldig, veldig fin form ! (: Ingen andre "vondter" enn når prinsen trykker hodet sitt mot urinrørert mitt, men det er kun en kortvarig smerte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...