Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Selv har jeg 49 dager til termin og det betyr at jeg om 9 dager er høygravid etter å ha lest flere innlegg om det her. Formen er bra, magen er stor og er til tider litt andpusten:) Godt å ligge på sofaen om kvelden siden det da er litt ømt under ribbena...har nedtelling - vi gleder oss sånn til å møte vesla!! (- selv om jeg ikke klarer å slå meg helt til ro med at det er ei jente...) Lykke til videre alle voksende mammaèr:)
Nusse_83 Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 33 dager igjen til ul termin. Ang formen så føler jeg meg litt "studd" det er trangt, ser frem til å bli mer bevegelig etter at snuppa er kommet ut Er dessuten mye kvalm nå på slutten, sikkert fordi det er så lite plass til alt. Men må jo si at det er koselig å gå gravid:)
Lillegull78 Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 12 dager igjen til termin 14 juli...Formen er bra,men sover VELDIG dårlig om nettene nå,og plutselig over natten har jeg fått vondt-vondt i bekkenet Men kan ikke klage egentlig
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 13 dager igjen og i fin form. Kom akkurat hjem fra trening, nå, og det går fint (: Bare litt tung med pustinga ( ikke på trening ! ), blir fortere sliten i korsryggen ( ikke på trening ), og sliter litt med god liggestilling på natta, samt sure oppstøt, men ellers føler jeg meg i veldig, veldig fin form ! (: Ingen andre "vondter" enn når prinsen trykker hodet sitt mot urinrørert mitt, men det er kun en kortvarig smerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå