Gå til innhold

Hoven i ansiktet!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går og i dag når jeg våknet følte jeg meg "trang" i ansiktet, og så i speilet, til min store fortvilelse, at jeg hadde hovnet opp enormt mye under øynene og i kinnene. Kan det være fordi jeg er blitt solbrent? Var på seiltur på lørdag og glemte igjen solkremen hjemme, var temmelig rød når vi kom i land ja. Har gått med caps og solbriller siden det da, og utover dagen går hevelsene tilbake.

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må også få med at når vi var i syden i påska blei jeg solbrent på rista på foten, og hovna voldsomt opp da og, kjentes nesten ut som at føttene var kokt og kjøttet skulle ramle av. Men det gikk over etter en dag i skyggen og kalde/våte omslag.

Skrevet

trur nok det der har sammenheng med seilturen jeg ja.. men man blir jo ofte litt opphovnet på slutten av svangerskapet... og også ved forgiftning trur jeg... kanskje ringe lege/jm og spørre?

Skrevet

Det med svangerskapsforgiftning slo meg også ja, må innrømme det. Men jeg er på ferie nå og har ikke tilgang til lege eller jm her. Men tenkte at siden det går over utover dagen og jeg ikke har andre ubehag (heller ikke hoven andre steder), er det sikkert ikke det. Dessuten har jeg jo ennå 14 uker igjen.

Skrevet

Jeg ble solbrent på foten en gang etter å ha sittet og plasket i vannkanten med føttene. og da hovna jeg skikkelig opp og fikk nesten ikke på meg sandalene mine. Men det ga seg når solbrentheten var borte. (men nå er jeg hoven igjen da. )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...