Gå til innhold

haukeland september...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som skal føde på haukeland i september? jeg har termin 14 september:) bestilt omvisning da??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, 13 september er termin så kanskje vi møtes =)

har ikke bestilt time til omvisning og fikk nettopp høre at det er stengt i sommer så spørs om vi rekker noe omvisning ja... jaja, vi klarer oss vel. storken eller føden?

Skrevet

Ja, termin 14. september jeg også! Men de andre to har kommet en uke før, så jeg regner ikke med å se deg der...

Da det var snakk om innsparingene, var det sagt at de ikke ville ha mulighet til å ha omvisninger. Så jeg vet ikke om de har det. Jeg har født på Storken før, men har ikke behov for omvisning på Føden. Jeg har hørt fra mange at Føden er best, så jeg skal dit, uansett hvordan det ser ut...

Skrevet

Jeg har termin 1.september, så om det stemmer skal jeg føde på haukeland i september jeg også.Men tror jeg kommer til å føde i auagust jeg...

Ingen omvisning på meg :o)

Skrevet

Termin 6 september her - ingen omvisning planlagt:) Skal til jordmor på torsdag så da blir det vel litt prating rundt dette med fødsel, som i følge "din side" er om 9 uker i dag.....

Skrevet

termin 27.september og skal til omvisning den 21.august kl 14.30... bestilte for en god stund tilbake... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...