Reidis Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vet det var det tidligere (1. tri), men da var vi alle så hemmelige ) Er selv 32 år, 2ndregangs, i uke 23 og i fin form. Forholdsvis ny i byen (snart to år) og bor på Tømmerstø. Flere nyinnflyttede - og andre som kanskje har lyst å starte en egen barsel/trillegjeng etterhvert?
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hei hei! Jeg er også innflytter til Kristiansand, bodd her i 4 år nå er det vel. Førstegangs, uke 22, har fått vite at vi venter en liten gutt og har det helt topp:) Jeg bor litt utenfor byen i motsatt retning, mot Vennesla. Vi hadde jo et treff for noen uker siden, og vi skal nok ha flere. Tror vi er en del her inne:)
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 hei der jenter, kristiansandsjente her,uke 14 nå,venter nr 2 klar for barsel/trilling jeg etterhvert dog dere er litt foran meg
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 heisann! Jeg er i uke 17 og venter nummer to! kjempespennende :-) silje, du er jo ikke så langt unna meg da, hehe. jeg bor ikke i krsand, men birkeland. bodd i krsand nesten hele livet mitt, så føler jeg hører med i "gjengen" :-)
hege31 desember baby.har født. Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 hei. jeg bor også i kr.sand.midt i sentrum. jeg er 17 uker på vei med nr to. har en nydelig datter på nettopp fylte 6 år.
*Cara* Skrevet 3. juli 2007 #6 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er førstegangsfødende, 27 år, og termin 12.november. Som nevnt så hadde vi et treff for en liten tid siden, noe som var veldig koselig! Er også temmelig ny-innflyttet (8 mnd), og bor like ved Tømmerstø. Fidjeåsen... En barsel/trillegjeng er en god ide. Men hva med litt trim FØR fødsel også...?! Hadde vært greit med litt turer, sykkelturer, etc. ?
Pjokkemamma* Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Hei Jeg bor også i Kristiansand, nærmere bestemt på Søm. Har vel bodd i Kr.sand i snart tre år nå. Venter mitt første barn rundt 1.november, så jeg er i uke 23 nå sånn ca. Hadde vært gøy å komme i kontakt med andre for trille/gåturer...
Amy85 Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Jeg er fra Holum, tre mil vest for Kristiansand. Er 22 år, og førstegangsfødende ) Venter en gutt i november. Hørte noen sa at det var 3D ultralyd på sykehuset i Kristiansand, men det fikk ikke vi da vi var der i går?? Hmmm... Noen som har hatt det der?
hege31 desember baby.har født. Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 tror ikke det er 3d ul på sykehuset her i kr.sand!! noen som vet det? jeg skal på ul 19 juli.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 info om meg så overlater jeg til resten om dere vil:) : bor på hånes jeg,midt i klynga kan du si hehe,bodd i krsand fra jeg var 3(vokst opp på hånes men flytta ut da jeg var 16) flytta tilbake til de gamle trakter og kjøpte her for nærmere fire år siden, vi er nå på tomtejakt og skal bygge hus..venter som sagt nr 2 med termin ca 4.januar. har forresten ikke hørt om 3D på sykehuset, da må man privat tror jeg
Amy85 Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Jeg spurte jordmora på sykehuset i går om de hadde 3D apparat til ultralyd, og det hadde de nylig fått, men de hadde ikke fått innføring i hvordan det skulle brukes ennå, derfor var det ikke i drift. Men ho regnet med at det snart kom på bane...
Reidis Skrevet 4. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 4. juli 2007 Ser ut som jeg gikk glipp av treffet. Var nemlig flere uker i Trøndelag pga dødsfall i familien, og var da fullstendig avskåret fra internett-verdenen. Ser fram til neste treff, og å få hilst på dere. Du på Fidjeåsen - du er jo skikkelig nærme nabo for meg. Jeg holder til på andre sia av rundkjøringa ). Kanskje vi skal ta opp tråden etter sommeren og se om vi får trimma litt? Har nettopp fryst medlemskapet mitt på spenst - det ble litt for mye hopp og sprett for meg....men litt bevegelse av vi jo godt av )
Trolljenten Skrevet 4. juli 2007 #13 Skrevet 4. juli 2007 HEI! Jeg er 31 år, og innflytter til byen (fra Bergen) og har termin med første 2 nov :-) I dag flytter vi til Søm. Jeg har veldig lyst til å møte dere andre !!! Si ifra og jeg er med :-) Vibeke
Trolljenten Skrevet 4. juli 2007 #14 Skrevet 4. juli 2007 Heisann du! Vi to har jo termin samtidig jo, også med første :-) Jeg er 31 år, nyinnflytter til byen (fra november '06) og flytter til Søm i dag. Er helt med på trilletur, og trimtur FØR fødsel også :-) Du var vel på UL på sykehuset, og fikk se i 3D?? Vanvittig bra. KoZ
Trolljenten Skrevet 4. juli 2007 #15 Skrevet 4. juli 2007 Hei! Jo det er 3D ultralyd på sykehuset i Kr.sand. Vi fikk det den 8 juni der oppe, og det var helt utrolig rart å se... Hun lå med hodet trøkket opp i livmorveggen, så det så nesten litt groteskt ut på bildet, likte best å se på "vanlig" ultralyd. Lykke til! Vibeke
hege31 desember baby.har født. Skrevet 4. juli 2007 #16 Skrevet 4. juli 2007 så da har de fått 3d ul på sykehuset da. så gøy!! jeg skal på ul 19 juli.da gleder jeg meg til å se den lille.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 4. juli 2007 #17 Skrevet 4. juli 2007 hei på dere:) jeg er fra hånes men bosatt på odderhei:) jeg er 15 uker på vei og venter en jente,(tror vi:))etter siset ul da) dette er første for oss, og vi gleder oss veldig, jeg er forøvrig foreløpig 24 år litt litt til:)
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #18 Skrevet 4. juli 2007 Heisann allesammen! Sykehuset fikk 3D ultralyd i juni 2007, og har begynt å bruke det. Ikke alle som kan like mye med apperatet, men vi var der 8 juni og fikk se mye i 3D. Lykke til dere som skal dit, og vær forberedt på "skumle" bilder... (Babyen får gjerne litt modeleirskitt-figur-overganger" pga treghet i overføring av bildene; se heller på "vanlig" ultralyd bilder først - det gjorde vi)
*Cara* Skrevet 4. juli 2007 #19 Skrevet 4. juli 2007 Gøy å se at det vi er så mange!! Reidis: Da er vi jo nesten naboer! Hadde vært supert med noen faste turvenner! Det er jeg veldig med på! Dere på søm og odderhei er jo heller ikke langt unna. Kanskje vi kan få til et treff igjen snart!
Nr4? 💓 Skrevet 4. juli 2007 #20 Skrevet 4. juli 2007 halais!! Jeg bor i vågsbygda, vi venter en gutt rundt 4 november!Jeg er å klar for å treffe litt flere mammaer snart! kjempe greit å ha noen i samme situasjon når en lurer på noe!!
lillespirenmin Skrevet 4. juli 2007 #21 Skrevet 4. juli 2007 Jeg er fra søm men flyttet akkurat til søgne. Er 26 år og venter mitt første barn, en liten gutt:) er 19+5 i dag. Er på turer hver dag pga har to hunder,så er gjerne med om flere vil trimme litt:) kansje vi skal prøve oss på et treff igjen snart da? var ikke på forrige treff,men vi er jo endel fra byen...
*Cara* Skrevet 5. juli 2007 #22 Skrevet 5. juli 2007 Er det noen som er interessert i et treff nå i nærmeste framtid da?
Reidis Skrevet 6. juli 2007 Forfatter #23 Skrevet 6. juli 2007 Er her i hele juli jeg (og har ferie), så jeg er med )
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. juli 2007 #24 Skrevet 6. juli 2007 heia. hvor mye koster 3d ul på sykehuset da, noen som vet det? forresten fra mandal...
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 6. juli 2007 #25 Skrevet 6. juli 2007 har dere hatt treff allerede?? går jo glipp av det meste jeg tydeligvis! Vil veldig gjerne bli med på neste! Förstegangs og 16 uker på vei, bor på Eg ved sykehuset nå, men flytter til Lund 1.september Opprinnelig siddis og bodd her i Kristiansand siden april, så temmelig fersk her nede kan jeg vel si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå