Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har gått rundt og vært sååååååå fornøyd med å enda ikke ha fått et eneste strekkmerke. og så går jeg forbi det store speilet i gangen etter dusjen, og hva ser jeg? joda, rumpa mi er lilla. full i strekkmerker, ser ut som et verdenskart. så begynner jeg selvfølgelig å grine, skriker "jeg er stygg og feit og du kommer vel aldri å ha sex med en flodhest som meg" til sambo og hiver meg på golvet i hysteri og angstanfall. får puppa i trynet og etter litt gransking finner jeg ut at de er full i strekkmerker de også. da bare MÅTTE jeg sitte meg på kjøkkengolvet og spise is. Det er faen ikke enkelt å være gravid, altså.
velsignet med to Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Heldig du er som bare har på rompa og litt på puppen, jeg har i mange uker hatt stort verdenskart på magen jeg da, og vært dødsfortvilet over det. Oppdaget vel første strekkmerket på magen rundt uke 20, det var IKKE morsomt. Men ser ut som det har stabilisert seg litt nå da, en periode syntes jeg at jeg kunne finne flere nye bare fra morgen til kveld.
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 aaaaaw.. Føler med deg.. Har maaasse strekkmerker på rumpa og på innsidene av låra jeg også..:S Om du vil ha kremer å smøre på så kan du jo prøve Body Focus stretchmark improver fra bodyshop, og så den bodybutteren med kakaosmør! (Kjøpte de etter at jeg så mange her anbefalte det) Er kjempefornøyd med det!!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 har smurt magen med spenol og kakaokrem fra body butter, ikke et eneste strekkmerke der. men rompa og puppene har jeg jo helt glemt da. uff, lurer på hvordan innsiden av lårene mine ser ut. heldigvis er magen i veien så får ikke sett der...
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Jeg var kjempefornøyd med at jeg ikke hadde fått noen strekkmerker på magen.. Puppa hadde fått noen, men tenkte at det er ikke så rart siden de har mangedoblet seg (føles slik i hvert fall) i kanonfart.. men en dag så jeg innsiden av lårene mine.. Da begynte underleppa å skjelve gitt.. Ble sååå deppa... Og måtte trøste meg med litt is fra fryseren.
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Åe... krysser fingrene for at dere ikke får flere/mere Jeg har enn så lenge "bare" på ryggen (langt ned men ikke rompa) og to på puppa.. modern hadde ikke så jeg håper i det lengste og jeg skrubber meg med skrubbvotter i dusjen så nær som hver dag (hvis ikke jeg er veldig travel) dette gjør jeg for å få igang blodsirkulasjon sånn at underhuden er klar for litt strekking.. det er iallefall mitt beste tips
Nusse_83 Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Ikke noe gøy med strekkmerker nei.. Har endel fra puberteten, på innsiden av lårene og på puppene, men de har falma og synes ikke noe serlig. Er 35 uker nå og var kjempefornøyd med å ikke ha et eneste strekkmerke på magen, den ser kjempefin ut, har ikke smørt noe heller.. MEN, det er alltid et men.. har fått noen strekkmerker ja.. "PÅ MUSA" hmmm ikke no gøy..
Nusse_83 Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 var det meg du tenkte på ?? ikke lett å se musa nå nei, magen stikker godt ut.. hehe men har speil på badet, ikke lett å ungå å se dem da, når de stråler i mot :s
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 hehe - mente deg ja og nå skjønner jeg.. *må hjem og sjekke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå