Skuddårsmamma=) Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Hei! Håper det er noen som kan svare meg på et spørsmål.... Dersom man har hatt en MA for en stund siden, 1-2 uker, og ikke vært på utskrapning enda, kan man bli dårlig da?? Føler meg helt utafor, uggen og svimmel. Besvimte nesten her isted, og det er noe jeg aldri før har gjort. Har også brekkninger innimellom, og føler at almenntilstanden er generelt fryktelig dårlig! Og jeg som skal på jobb i kveld... Eller er det mest sannsynligvis bare pga at jeg gruer meg til å få en endelig bekreftelse på det i morgen (siste UL da)??? Noen som vet??
energica Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hadde du en ma for 1-2 uker siden, å så har de ikke tatt utskrapning??? Går da ikke ann, spør du meg.. For min del fikk jeg piller som skulle gjøre at kroppen skulle ordne opp selv, men det gjorde ikke min kropp, da fikk jeg driit vondt i ryggen..eneste tegnet jeg hadde.. så fikk jeg utskrapning.. Man kan jo få infeksjon av å gå rundt med noe dødt inni seg.. Men kroppen min merket ikke det før uke 13, da hadde det vist vært dødt i 1 mnd..
Skuddårsmamma=) Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 det har tatt sin tid for å få det 100%bekreftet. Og det skjer ikke før i morgen. men jeg er sikker... og det er nok 2 uker siden utviklingen stoppet nå, iallefall. Har ikke følt meg dårlig før i dag, men nå er formen skikkelig elendig! Jeg gruer meg, og synes det er tøfft, men skal da ikke bli så fysisk dålig av den grunn tenker jeg. Kankje må jeg ringe og si at jeg er syk på jobben, skal egentlig på nattevakt..
har4barn Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Jeg hadde forferdelige hodesmerter den siste uka (babyen døde ca 3-4 uker før det ble oppdaget på ul i uke 18). I dag ville jeg ha gått tidligere til legen og fått sjekket meg. Ikke bra med plutselige endringer i symptomer og allmenntilstand. Ta det med ro i hvert fall. Jeg skjønner godt hva du går gjennom. Håper det går bra med deg.....
Skuddårsmamma=) Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk for svar, begge to! Jeg har funnet ut at det ikke blir noe jobb på meg i natt. Får bare vente og håpe at det skjer noe mer i morgen. Kroppen henger virkelig ikke med, så det blir nok rolig sofasliting på meg. Takk for omtanken, det varmer! Lykke til vidre i prøvingen. Blir nok snart en prøver igjen jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå