Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Noen som har født siden jeg var her på torsdag? (eller når det var...) Oppdater meg!
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Ikke jeg heller,.. men i morgen har jeg bare 10 uker igjen da =)
Teltpluggen Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 ikke jeg! Men nå har jo jeg flere uker FORAN enn BAK meg, så la oss nå håpe h*n holder seg inne litt til;)
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 hoho 8 uker sist fødte jeg 4 uker før så muligheten er jo tilstede for at det blir for tidlig igjen da.. men jeg håper ikke det da..
Lykkeliten og jeg Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Ikke jeg heller gitt.. Har enda 4 uker til termin da. Så jeg bare sitter her og spiser kald pai og gomler isbiter. Skal på ikea senere idag da. også må dyret få lufte seg litt.
Caren med mai & julibarn Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Her skjer ingen ting!!! Lillegutt vil ikke komme...
Fabelaktiv Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 13:43? Den er grei.. jeg skal være klar.. håper ikke jeg glemmer det tenkte på det at det er jo best å føde på termin sånn at man får max utav permisjonen... men man blir kanskje så lei på slutten at det driter man en lang marsj i???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå