Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De dro 4.30 i morges. Do I need to say more?? Haaper de ikke dukker opp igjen paa fredag allerede...

Overlevde trekkspillet forrige kveld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ahhh, så freden har endelig senket seg hos deg igjen? Herlig, kan jeg virkelig forestille meg! Krysser fingrene for at de holder seg vekk en god stund :) Den polkafrelse naboen la heldigvis trekkspillet pent fra seg ikke så veldig lenge etter jeg la inn innlegget her, så både han og trekkspillet lever ennå i beste velgående. Hadde det ikke vært for det, ville nok personalet på legevakta måttet trekke instrumentet ut av analen på fyren :)

Skrevet

Freden har senket seg etter et rabalader för de endelig fikk pakket seg ut. Du kan tenke deg hylinga paa de to smaa (1 og 2 1/2 aar) etter aa ha lagt seg kl 22.30 ogsaa vekt igjen 4.30.

Jeg maatte spörre om han polkamannen for jeg var stygt redd for at noe alvorlig hadde skjedd med han. Det kan fort skje noe med irriterende naboer...

Skrevet

Vekte dem ungene? Ok, begynner å få et lite bilde av hva du sliter med når det gjelder italienerne, ja! :) Enkelte naboer vet tydeligvis ikke sitt eget beste, så en eksplosjon vil etterhvert bli uunngåelig. Men det aner meg at jeg og polkafyren har litt forskjellig musikksmak, så gjentar utysket atferden vil en grusom hevn ramme ham i form av hylende gitarsoloer. Får håpe han tar hintet :)

Skrevet

Jada, alltid hyling naar de kommer 00.30 paa natta og naar de drar saa tidlig som de gjorde naa.

Jeg eksploderte i fjor, saa det gjenstaar aa se om de blir reprise i aar. Jeg bannet, ropte og ba de faa seg et hus istedet, saa de ikke trengte aa plage naboer. Jeg har en anelse om at de likte opptrinnet, siden vi ble bedd i bursdag dagen etter (?).

Du og han plokafyren kan jo ta en duett! Hihi

Skrevet

Hehe, dersom dere ble bedt i bursdag eksploderte du ikke kraftig nok, kanskje? Neste gang anledningen skulle by seg får du true dem med en stekespade, etter det jeg har lest her inne er dette tydeligvis er et yndet drapsvåpen i visse kretser :)

Jeg kan garantere deg at det blir ingen duett mellom meg og polkagrisen! Planen er å putte noe hardrock i cdspilleren å skru lyden på maks, så dersom hurragutten ved siden av makter å trampe takten til Alice Cooper eller lignende, må han gjerne spille med (hadde nok blitt en noe pussig sound, kan jeg tenke meg ) :)

Skrevet

Jeg kan hytte litt med plastikk-stekespaden min nesten gang!

Du skal se han polkamannen faar opp pulsen og faar sving paa trekkspillet sitt med Mr. Cooper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...