babyimagen2 29.07.07 Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 våknet i natt med litt smerter nederst i magen, men dette var ikke uvanlig siden hodet ligger å vrir på seg og presser der nede. men siden jeg våknet har jeg hadd komstante kynnere. kjenner at barnet rører på seg, men kynnerene vil ikke slippe taket. har også begynt å få litt mensensmerte lignende nederst i magen og litt bak i ryggen. noen som kan hjelpe å si hva som er på gang? også vil jeg spørre om morkakeløsning. er det bestandig symptomer på dette? har hørt at man da får konstant hard mage, men også smerter og blødninger. er dette tilfelle hele tiden? er så redd for at det skal være noe i veien.
babyimagen2 29.07.07 Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2007 må vel også tilføye at jeg er 36+3 uker inn i svangerskapet
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har masse kynnere hver dag samt masse nedpress. Var hos jormor i dag og fortalte det. Hun sa det ikke var noe farlig, men dersom det begynte å bli mere regelmessig og vondere enn hva det pleier å være skulle jeg ringe føden i og med at det er altfor tidlig for noe fødsel her i gården(er 30+5). Såh...hvorfor ikke ringe føden dersom du er usikker?I allefall dersom du er mindre enn 35 uker på vei. Dersom du er en av de som er fødeklar kan du jo bare vente og se det an litt... Uansett syns jeg det er bedre å ringe føden en gang for my enn en gang for lite dersom man er bekymret!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 åkei, da er det i allefall ingen grunn til å stoppe det dersom det skulle være en fødsel på gang!hadde vært litt mer skummelt om du bare var 30 uker som meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå