Girlpower med rosahår Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har gjort det to ganger og tror det har hjelpt meg. Jeg anbefaler alle som har hatt noe pp'er (og som ikke har et medisinsk problem som gjør at de ikke blir gravid) til å prøve akupunktur.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 jeg har prøvd,men hjalp ikke meg. men vet mange har god effekt av det.
kattungen Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 så dumt det ikke hjalp deg, dollypopp:( På meg hjalp det forrige gang. Var der en gang og ble gravid. Hadde vært på utrdening og fått beskjed om at her var det ikke sjans, vi ble satt på venteliste til IVF. Men så gikk et likevel etter akupunkturbesøk;) Skal prøve denne gangen også.
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 kjæresten min healer meg han. utdannet naturterapaut. så når jeg flytter så skulle jeg og babyen få det hver dag slik at alt går bra i svangerskapet:-)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 oi,så bra!! hvor var det her? håper det hjelper denne gangen også da!!
Girlpower med rosahår Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2007 Jeg tror at fordi jeg jobber mye og sover lite, anser ikke naturen meg skikket til å være mor og derfor har jeg ikke blitt gravid. De to gangene jeg har prøvd akupunktur har det klaffet med en gang. Nålene får liksom alle deler av kroppen til å slappe av og åpne seg for å bli befruktet :-) Jeg kan tipse folk i bergensområdet om akupunktører, dersom noen er interessert.
kattungen Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Var på Atrium legekontor hos ei som heter Vigdis. Hadde ikke helt troen på det selv, men det virket jammen:) Skal prøve noen pp før jeg går dit, tenkte jeg. Har akkurtat fått tilbake tr etter fødsel, så blir spennende å se om jeg slipper ivf denne gangen også! Ønsker deg lykke til og håper du får en spire snart!!!!
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 jeg har ikke prøvd det selv. men min mor er naturterapaut å jeg vet hun har behandlet fler som har hatt problemer med å bli gravid. hun bruker øreakupungtur og fotsoneterapi. jeg har fått slik behandlig for andre ting som f.eks cyster og ubalanser i kroppen og det virker.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 hmm...kanskje jeg skulle prøvd det igjen hvis det ikke klaffer snart... men nå har jeg endelig klart å slutte med stresset,så får se. så bra at det var i oslo da:-)
mor.monsen Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 men husk at man ikke skal få fotsoneterapi når man er gravid. det er ikke bra. akupungtur vet jeg ikke.
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har begynt med akupunktur denne mnd,vært der to ganger...spennende..hun har konsentrert seg mest om mens og stress..pga av jobben jeg har.. venter mens denne uka så da får vi se... Lykke til allesammen...
2 fine små Skrevet 2. juli 2007 #13 Skrevet 2. juli 2007 Dette er en interessant samtale.....jeg er sikker paa at naturterapi (som vi kaller det i Norge) eller klassisk medisin (som det heter her jeg bor, hehe) er bra, ogsaa i forhold til infertilitet. Jeg er klar for aa bruke det snart. Jeg har brukt en refleksolog foer, med oereakupunktur og fotsoneterapi for andre plager (i Norge da) og vet om noen jeg kan bruke naa dersom jeg vil. Holistisk syn paa helse og det aa ha det meste i balanse (som man kan paavirke selv) tror jeg er bra. Jeg synes ogsaa dette melke og iskremtrisket er interessant og har spist is og drukket helmelk til den store gullmedaljen denne mnd, 2 kg tyngre er jeg optimistisk i forhold til IKM denne mnd.... (har ikke drukket noe med melk i paa ufattelig mange aar, saa kroppen har klart faatt et lite sjokk, men dersom eggene mine liker is, ja - da skal de jammen faa is, hehe) Lykke til alle! Klem
petronella_78_med spire =) Skrevet 3. juli 2007 #14 Skrevet 3. juli 2007 Noen som vet om noen bra akupunktører på østlandet?? ...jeg har snart prøvd det som er av triks, og har prøvd i over ett år nå... Kanskje det er nettopp noen strategisk plasserte nåler jeg trenger?? =) Iskremtrikset har jeg også hørt om...soft-is blir hyppig fortært om dagen, til tross for regnet...Gjenstår å se om det hjelper da...
Dotten Skrevet 3. juli 2007 #15 Skrevet 3. juli 2007 Takk for tips Fikk den ford... tr i dag, og går nå over til 12. pp. Kanskje jeg skal prøve akupunktur... Det har jeg aldri prøvd før. Men hva om det er sambo det er noe "galt" med?? Men, vi får prøve meg først da He, he. Siden jeg holder til i Oslo, får jeg prøve "kattungen" sin akupunktør da
V.I.Bebbi er gravid Skrevet 3. juli 2007 #16 Skrevet 3. juli 2007 Dotten.... hvorfor ikke bare levere en sædprøve da? legen vil ikke gi masse medisiner osv uten at begge er sjekket...samme sier akupunktøren oxo,for de vil hjlpe den det eventuelt er noe galt med.. Ang softis har jeg aldri hørt om..og jeg spiser is daglig på jobben året rundt nesten og det funker hvertfall ikke på meg...Be mannen ta sink tabletter,de forandret svømmerne til mannen min totalt,både på konsistens og farge... lykke til
Dotten Skrevet 3. juli 2007 #17 Skrevet 3. juli 2007 Tja... Vi burde være ok begge to egentlig, da vi har ei snuppe på 21 mnd. men siden vi begge "drar på åra", så klart ting kan ha forandret seg. Vet ikke om jeg får sambo til å levere en prøve jeg... da han ikke er at den "typen", om du forstår. Tror heller han gir opp da gitt. Men, vi tar ikke sorgene på forskudd, og gir hjemmeprøvingen en stund til Har ikke tenkt meg til noe lege enda, for ev. medisiner. Tror ikke jeg orker å stappe meg full osv. med kjemikalier... Så "desperat" er jeg ikke enda. Ellers har jeg kjøpt Zink-tabletter nå, så han har tatt det i et par uker. Ellers takk for tips Og ha en god natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå