Gå til innhold

Han ligger i seteleie, ja..


*Biola*

Anbefalte innlegg

Var på ultralyd i dag og fikk bekreftet det jeg trodde. Han ligger med stumpen ned.. Skal til pelvemetri på fredag for å se om bekkenet mitt er stort nok til vaginal fødsel..

 

Legen mente det var best å føde på vanlig vis, dersom bekkenet er stort nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann

Jeg er i samme situasjon som deg. han ligger i seteleie og kommer nok ikke til å snu seg heller. Har vært og tatt røntgen av bekkenet idag og får vite resultatet i morgen, om det eventuelt er stort nok.

 

Har du bestemt deg for vaginal fødsel om det er mulig? Jeg synes det er vanskelig å vite, men håper nok helst på vaginalfødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også har me seteleie, men eg håper så masse på at hu snur seg til fødselen begynner for eg har så lite lyst å føde vaginalt i seteleie.

Bekkenet mitt er jo stort nok i og med at eg har 2 vaginale fødslar bak meg, fekk eg beskjed om, men likevel så gruer eg meg til sjølve fødselen etter eg fekk beskjed om seteleie..

Koss var målet? Var det stort nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det setefødsel på meg. Bekkenet er stort nok, og jeg er lettet over det. Kan jo alltids håpe på at han snur seg, men det er visst liten sjans for det nå, han har satt seg ordentlig til rette. Så nå er jeg innstilt på setefødsel og glad for at jeg hadde muligheten til å velge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært på rgt ennå, men er bekkenet stort nok blir det vaginal fødsel. Legen mente også dette var det beste. Blir veldig godt passet på, sa hun! :-) Fødsel i seg selv er skummelt nok - men det går nok bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me var på vending nå på onsdag igjen, der eg fullførte det. Vendingen var vellykket, og hu havna i hodeleie.

Siden eg ikkje hadde kjent spesielt med liv i går, fekk eg komme inn på føden for ein sjekk. Og der viste det seg at hu faktisk hadde festa hodet.

Nå har eg maks 9 dagar igjen te hu e her, for eg blir satt igang dersom det ikkje skjer av seg sjøl til termin..

Godt å sleppe tanken på setefødsel, men ønske dåkke all lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei:)

fikk vite i går at min baby og sitter inni magen:)

men gyn sa at de ikke ville jeg skulle føde vaginalt siden jeg ikke kan få epidural...så det blir keisersnitt 12 dager før terminen...så om 11 dager blir jeg mamma:)de prøvde å snu den lille,men den ville ikke det:)

er førstegangsfødende,og ble kjempenærvøs for fødsel da den er i sete,men da gyn sa at det ble uaktuellt,så ble jeg letta:)

lykke til dere:)))))

sommerklem:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på rgt på fredag. Pjokken hadde snudd seg og ligger nå med hodet ned!!:-) Håper han fester seg snart!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...