Gå til innhold

Er det normalt at armene og fingrene "sovner/dovner" bort veldig fort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover utrolig dårlig om nettene, dersom jeg ligger på siden så sovner armer og fingrer av og jeg våkner av at dem er så dovne at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre=/

hender ofte på dagtid og, fingrene blir liksom litt hovne og dovner av, ekkelt og ubehagelig=(

er det vanlig?flere som er plaget med det?

sorry sytet=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er veldig vanlig. Dette kalles "carpaltunell syndrom" Du kan finne masse info om dette dersom du googler det.

Mitt beste tips er: Kjøp håndledd skinner på apoteket dersom det er en stund igjen til termin. Det kommer sannsynligvis ikke til å bli bedre før babyen er født.

Skrevet

ÅH AKKURAT sånn har jeg det også, armene blir liksom litt "ekle" føler at de prikker og stikker, også dovne fingre og hender bort om natta, nå jeg ligger på siden, er mest på venstresiden, det er jo også den sia jeg sover på!

Skrevet

Jeg har det også slik!

Skikkelig irriterende!

Skrevet

Jeg har det også.. og i føttene =S Hele fra kneet og ned dovner bort, får ikke til å stå orntli en gang jo =P

Skrevet

Har det akkurat sånn jeg å!! Hver bidige natt så sovner armene, og det er jo vondt når man våkner!! Sikkert fordi jeg er trøtt i tillegg.. Men det ødelegger virkelig nattesøvnen altså...

Greit å høre at det er flere av oss..

Skrevet

Har det også sånn..

Trudde det var for vi har dårligere blodsirkulasjon nå..

Skrevet

jer bruker kun å ligge på siden om natten, men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, hele nattesøvnen blir ødelagt!=(

våkner flere ganger om natten med vonde avsovnede hender og fingrer, må liksom masere "liv" i dem før jeg kn prøve å sove igjen...

ærsj alså..

er dette noe jeg kan spørre jormor om eller blir det for dumt?

Skrevet

mine blir bare værre og værre... sovner når jeg sover, og vokner mange ganger for å få "liv" i dem igjen. nå har de tilogmed begynt å sovne om jeg holder noe for hardt, feks. en bok. da dør fingrene mine. utrolig plagsomt, og vet d bare blir værre for var slik med førstemann også.... jøye meg... også bare 16 uker... *sukk*

Skrevet

slik har jeg og det...i tærne!

Skrevet

Blir dette verre med tiden da???

er 20 uker på vei og fingrene mine føles som tjukke pølser som ikke vil samarbeide=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...