Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har små pupper og har aldri trengt BH til annet enn å fylle på litt i fronten. Trenger jeg å kjøpe fancy, avansert amme-BH med rakettstasjon, trippelspiler og fustasjonsoppheng? Eller har de noen billige, enkle, greie på H&M; KappAhl eller Lindex?

Har faktisk sluttet helt med BH nå. Orker ikke følelsen av å bli kvalt utenfra av BH-en i tillegg til å bli kvalt innenfra av egne innvoller og juniors sparking...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

De har noen helt enkle fine ammebher på Lindex, koster 169 kr. De er litt "fora" hvis du skjønner. Ikke helt tynne. Finnes i sort og hvit. Syns de støtter helt fint. Jeg vet ikke hvor langt du er kommet i svangerskapet, men vent med å kjøpe ammebh til du er 8 mnd og helst litt over det. Finn en som passer og kjøp en cup større en den som passer! ;o) Jeg har bare kjøpt to, så kjøper jeg flere etter at jeg har født.

Lykke til!

Skrevet

Let etter en enkel "tøy-amme-bh" er mitt råd ikke tenk avansert. hehe. Amme-bh kan være kjekt å ha pga lekking av melk osv den første tiden(sånn at du har et sted å ha innleggene, ..når det lekker)

Liker du ikke bh i utgangspungtet så dropp alt som heter blonder, spiler, rakettstasjoner og fustasjonsoppheng hehe finn en heeeeelt enkel en ;-) ...myyyyyyke er best uansett ;-)

..mitt tips iallefall ;-)

Skrevet

Knææsjt!

Har ikke noe imot BH-er (eneste måten å få det til å se ut som om jeg har litt pupper til vanlig). Men det er jo fryktelig ubehagelig med noe som strammer rundt lungene nå. Og magen fungerer jo som en slags BH for øyeblikket. Når man ikke trenger BH-en for støttens skyld, så klarer man seg jo fint med noen enkle Lindex-greier - trenger det jo mest for å holde ammeinnleggene på plass så ikke klærne mine blir flekkete.

Er i uke 35 nå, så det er vel på tide å skaffe det - resten kan mannen min skaffe om det skulle bli hastverk!

Skrevet

Lindex var tingen for meg også. Er nå en 80 D, så jeg kjøpte en 80 E og håper at det er nok. Jeg kjøpte en enkel en uten noe "stæsj". Det får heller komme når jeg vet hvilken str. jeg ender opp med og hva som er praktisk.

Et lite tips fra jordmora mi: kjøp de største ullinnleggene som finnes på apoteket. Selv om det er sommer er det den beste måten å unngå brystbetennelse på. Stooore, gode, varme ullinnlegg. Jeg kjøpte str. L som dekker det meste. :)

Skrevet

Nå har jeg vært å raidet enda et kjøpesenter, men fortsatt inget hell... Finner ikke noe over D-cup og de var altfor små... tragisk det her... er en str 38/40, men skulle gjerne hatt topper som var 42 over brystet. Nå er det blitt helt ekstremt, finner ikke en BH som passer. og skulle gjerne hatt en god ammeBH. Noen som har tips om butikker, merker etc.. blir vel enda litt større når melkeproduksjonen kicker inn vil jeg tro..

Skrevet

Cubus sel Triumph amme-BHar i store størrelsar som er svært gode. Har spilar og er i blonde. Fine og sjå på også! Kostar ca. 369 per stk, men det er dei verdt! Har dei i kvitt og svart. Brukte dei forrige gong og har kjøpt nye no. Løp og kjøp!!!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg er førstegangs og har store pupper så har egentlig ikke noe erfaring.

Men jeg har forstått att ammeinlegg er nødvendig pga lekasje, og så kan vistnok ammeinnlegg i ull være bra for å unngå bryst betennelse.

Kan hende jeg er veldig dum nå, men hva med en sånn trekant bikini? den fungerer jo litt som en "gardin" man kan dra til siden. Den kan du knyte passe stram og så holder den forhåpentlig ammeinnlegget på plass ?

Skrevet

Hurra:)!! Da blir det ny runde i morgen:) jaja, blivende oldemødre som skal ha meg med ut på shopping alikevel så overlever vel to dager med shopping:) kanskje det setter fart på disse kynnerne:)

Skrevet

har et par, tenkte jeg skulle prøve meg her når det var så varmt å hadde tenkt meg ut å bade, men de da må jeg finne noen slike som er store nok og.. og jeg tror jeg kommer til å halshugges av de trådene som skal holde fast stasligheten;)

får holde ut til ammingen er ferdig - da blir det en lenge etterlengtet reduksjon...

Skrevet

Jeg var på kappahl for å kjøpe amme-bh men de hadde ikke større enn d eller e. så jeg måtte på en spesialbutikk. triumph går og bare til e.

dersom puppene ikke er særlig mindre etter ammingen så skal jeg og seriøst vurdere å redusere litt ja... Tenk å ha en helt vanlig c eller d cup og kunne kjøpe fine bh'er og bikinier i vanlige butikker?? *drømme drømme*

Skrevet

det hadde vært livet:) også så mye enklere det hadde vært å få handlet topper og gensere... jeg trenger todelt str. 38(40) - men 42-46 rund bysten... enkelt å finne noe som sitter pent da..

for ikke å snakke om hvor mye det tærer på rygg og nakke - hadde jeg ikke fått operasjon dekket så hadde jeg spinket å spart, uten tvil!

Skrevet

Hva med puppeoverføring? Blodoverføring er jo so yesterday. Jeg er nemlig medium over det hele, bortsett fra extra-small over puppene. Ikke så lett å finne klær da heller. Men nå er puppene mine helt perfekt str litt stor B-cup. Vurderer å ta avstøpning av dem og bestille samme kopi hos plastikkirugen :) Mistenker at de kommer til å fordufte helt etter at amminga er over nemlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...