Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Vi holder på med 3 mann. Føde 19 mars en nydelig gutt. Har ennå ikke fått tilbake mensen (fikk den tilbake etter 4 1/2 mnd men første) Kan eg få EL selv om eg fullammer? Vi har vert aktive siden 6 ukers kontrollen men ingen spire ennå. Har ikke hastverk men bare lurer.
Girlpower med rosahår Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 De som har greie på det sier at amming er usikker prevensjon dersom det går mer enn 3 timer mellom hver gang. Mao, når baby begynner å sove lengre netter, har du nok en fair sjanse til å bli gravid.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Eg ammer han vell oftere en hver 3 time og han våkner vel 2 ganger om natten.
har4barn Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Vi er vel alle forskjellige, men etter mine fødsler kom mensen etter 12-15 mnd. Dvs at jeg bare rakk å ha 1-2 mens før jeg var gravid med nr 2 og deretter nr 3.
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Kan eg få el selv om eg ammer og uten at mensen kommer etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå