snupp & mamma Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 jenta mi skal begynne me 6 mnd grøt. hun har til nå spist maisgrøten med litt fruktmos oppi... hvilken grøt foretrekker deres små?
Minesmå:)+en til! Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Hvetegrøten med frukt er favoritten her=) Han spiser nå 8 mnd grøt, men har denne hvetegrøten også pga at han liker den så godt=) Det gjør jeg også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå