Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 14 mnd. Bruker babypute ennå.Prøvde slik juniorpute men syntes den var stor. Hva gjør dere? Har noen av dere fått noen anbefaling fra f.eks helsesøster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke begynt med noen pute enda...hun er 14 mnd! vet heller ikke når vi skal starte, men hun sover godt uten puta da

Skrevet

Dattera mi brutke pute fra dag 1 og hun bruker den fortsatt, jeg skal ikke bytte til større pute siden hun sover på magen.

Skrevet

Vi ble anbefalt ikke å begynne med det og nå er hun veldig straks 17 mnd. og vi har ikke planer om å la henne få pute med det første.

Skrevet

Hmm, snuppa er 13 mnd og bruker babypute, men ser av og til at hun foretrekker sånn voksenpute! Ligger gjerne på den når hun sover sammen med oss. Har lest at fysioterapeuter anbefaler å bruke pute fra begynnelsen.

Skrevet

Trodde de anbefalte å ikke bruke pute jeg..?

tassen på 13mndr bruker babypute fordi han pleier å snu og vende p åseg i søvne og havner ofte oppå dyna så tenkte kanskje han ville ha noe mykt å ligge på.. men han havner oppå dyna enda...

Skrevet

Har brukt babypute fra fødselen av. Kommer ikke til å bytte til juniorutgaven før han er to eller eldre.

Han er nå 17 mnd.

Skrevet

Jenta vår er 13 mnd og har nettopp begynt å bruke babypute. Før hadde hun ingenting. Hun havner alltid utenfor puta uansett, for hun ligger IKKE rolig om natta. Det er på kryss og tvers i sprinkelsenga. Ofte har hun lagt seg oppå dyna (det var derfor vi trodde at det kanskje var på tide å begynne med en liten pute), og som regel bruker hun babyputa som sutteklut. Så lenge hun sover hele natta, så er det greit for oss (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...