Gå til innhold

Tips til storbyferie!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært på det før så har ikke erfaring. Skal overraske mamma med tur for oss i løpet av høsten. Hvor skal vi dra? Tips ønskes i massevis : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heler ikke vært så mye på storbyferie, men jeg og mannen min lurer på å ta oss en tur til Paris til høsten. Ellers er Praha en flott by hvis du ikke har vært der...

Skrevet

London, Dublin, Roma,

Skrevet

London er greit om du tar forhåndsregler. :)

Praha er en fin by da

Skrevet

Amsterdam, Praha, Riga, Tallin, Barcelona, Nice

Skrevet

Praha eller Dublin

Skrevet

Wien er helt herlig!!!

Ellers Roma, Paris, London, Dublin, Praha... Masse spennende steder egentlig! Også de i nærheten, Køben, Stockholm og Helsinki er bra :-)

Skrevet

Mine to favorittbyer er København og Paris- ellers kan jeg anbefale Amsterdam, Riga eller London.

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Kan anbefale Praha-råbillig mat/drikke/shopping.Og det er kjempefint der,masse kultur. Pluss masse masse billig krystall-e handla så mye den gangen e var der*drømmer-har lyst tilbake*.

Barcelona er en fantastisk fin by,masse bra shopping om du liker det (anbefaler et kjøpesenter som ligger litt utenfor sentrum), har en helt fantastisk atomsfære om du beveger deg inn i smuga (pass på lommeboka)..

Skal på jewntetur til London selv nå i oktober,har ingen betnkligheter med å reise dit (nå ihvertfall,om det blir verre så skal e vurdere å reise et annet sted). Køben er oxo helt nydlig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...