Gjest Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Har ikke vært på det før så har ikke erfaring. Skal overraske mamma med tur for oss i løpet av høsten. Hvor skal vi dra? Tips ønskes i massevis : )
katty Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har heler ikke vært så mye på storbyferie, men jeg og mannen min lurer på å ta oss en tur til Paris til høsten. Ellers er Praha en flott by hvis du ikke har vært der...
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 London er greit om du tar forhåndsregler. Praha er en fin by da
mayaya Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Wien er helt herlig!!! Ellers Roma, Paris, London, Dublin, Praha... Masse spennende steder egentlig! Også de i nærheten, Køben, Stockholm og Helsinki er bra :-)
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 2. juli 2007 #9 Skrevet 2. juli 2007 Mine to favorittbyer er København og Paris- ellers kan jeg anbefale Amsterdam, Riga eller London.
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Kan anbefale Praha-råbillig mat/drikke/shopping.Og det er kjempefint der,masse kultur. Pluss masse masse billig krystall-e handla så mye den gangen e var der*drømmer-har lyst tilbake*. Barcelona er en fantastisk fin by,masse bra shopping om du liker det (anbefaler et kjøpesenter som ligger litt utenfor sentrum), har en helt fantastisk atomsfære om du beveger deg inn i smuga (pass på lommeboka).. Skal på jewntetur til London selv nå i oktober,har ingen betnkligheter med å reise dit (nå ihvertfall,om det blir verre så skal e vurdere å reise et annet sted). Køben er oxo helt nydlig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå