Sassy. Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 ...lager dere det i ? Har dere egen smoothies-maskin ? Går det an å feks bruke food prosessor ?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Kan lages i alle maskiner som kan blandes væske i. Har en liten multi-prosessor, lager i denne. Er bare plass til ca 5 dl væske, da er det fullt... så 2 glass om gangen, det holder for oss, hehe!
Sassy. Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Aha.... Jeg har en sånn som jeg lager milkshake i,da kan vel den brukes da :-D Litt treig i dag ja..... :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå