Gå til innhold

dere som kan/vet/har erfaring med ånder/spøkelser etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ånder vise seg som lysglimt?

Har opplevd en del ganger at det kommer et lysglimt i rommet. Nesten som ved værlys, men ikke helt. Bare ett sånn lite blaff. Det beveger seg bortover og har form som et menneske omentrent. Og er like fort borte som det kom. Bare et blaff altså.

Har også opplevd tv som har slått seg på av seg selv. Og at skjermen på mobilen plutselig blinker. Det vil si skjermen blir hvit og så er alt lys på mobilen på. Like fort er den "normal" igjen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lysglimtene er ikke spøkelser, det er hjelperne dine :)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Nja enjente med enjente-det trenger det ikke nødvendigvis ikke å være.

Tullemusa- gå inn på paranormal.no du, der får du informasjonen du søker etter=)

Skrevet

kom en ikke for mye der;P mente det trenger det nødvendigvis ikke å være;P

Skrevet

Hmmm, merkelig.. skal legge til en link e:)

vet du, e tror den siden ligger nede akkurat nå-var inne der rett før e la ut den mld til deg. Da virka det som de driev å fiksa på siden. Hvis du prøver på igjen seinere så kommer du sikkert inn=)

Skrevet

Vil forresten bare si at det er mange som opplever ånder som lysglimt-lysprismer/sirkler-lysballer.Finns en del bilder av dem og:)

Skrevet

ja seff, glemte "kan" inni der;P hihi

Skrevet

Skal jeg være den som ødelegger tråden da, hehe.

Når man ser bare deler av en ting, dvs det er uklart, så putter hjernen inn manglende informasjon så man faktisk oppfatter en form eller noe som gir mening, så kanskje menneskeformen ikke er et menneske, men det er det hjernen din hjelper deg til ¨å oppfatte.

At ting slår seg av og på, volumet skrus opp og ned det skjer her og, men det er så mange elektriske forstyrrelser i rommet med mangfoldige apparater og masse trådløse "dingser" så jeg må innrømme at jeg ikke har tiltenkt det til noe utenomjordisk.

Skrevet

Skal være enig med deg der Dailis.

Skrevet

Hehe, godt det ikke ble tatt ille opp.

Jeg skal ikek si at ingenting finnes, jeg har opplevd litt mye som kan være vannskelig å forklare, når vi sitter 20 pers rundt et tungt bord som bare rister, eller vi er flere som ser det samme samtidig...da kan man jo lure. Men jeg ser først og fremst etter naturlige forklaringer, og finner jeg ikke det så er det "rart", og helt hva rart er vet jeg ikke. Hos oss når vi vokste opp kalte vi det for skygger fra fortiden...

Hehe, alle som bor her har sine rare historier, ofte sammen, men ingen av oss sier vi tror på spøkelser o.l. en gjeng tvilere, hehe.

Skrevet

Hehe,nei d tar ihvertfall ikke e ille opp. Tror ikke på alt,er igrunnen veldig skeptisk til sånne ting.E kan bare prate for me selv og hva e har opplevd- derfor vet e at ånder finnes,for det e så og lukta var ikke synsbedrag.. Hva dreiv dere med da om e kan spørre? (altså rundt bordet?)ouija:)?

Bedre å være tviler enn lettlurt;P

Skrevet

Et familieselskap, hehe.

Vi har aldri prøvd å komme i kontakt med noe eller noenting. Tvert i mot, jeg vil ikke se eller høre noen verdens ting.

Men litt kjipt når personen står forran deg, og alle ansiktstrekk er klare, eller du ser vedkommende åpne dører og gå igjennom rommet.... Slike ting er vannskelig å bortforklare, men glimt, anelser, lyder osv klarer jeg stort sett å finne naturlige forklaringer på;)

Skrevet

Ja d blir litt verre hehe-jøss i familieselskap? hehe det sprita vel opp selskapet litt da;P?

Skrevet

Det kan du si, hehe.

Vi måtte følge flere av gjestene til bilen, de turde ikke gå ute alene, hehe.

Skrevet

Ja det er mye merkelig mellom himmel og jord som ikke vi vet om gitt og avogtil under bordet og;) Var det hjemme hos dere da eller? Noe mer som skjedde og i hva slags sammenheng var det? Sorry at d blei noen spm e så nysgjerrig ;P

Vet du,søstra mi bodde i kjelleretg hos foreldrene mine for en liten stund siden. Og ho er sånn metal freak...du vet høy "satanmusikk" type. Nesten hver gang ho spilte høy musikk så beg det å banke i veggene på døra og ho hørte sint tramping fra stua oppe (selvfølgelig når ikke foreldra mine var der). Mamma og flere andre av mine slektninger har hørt det oxo, helt merkelig.Akkurat som det blir hissig av musikken. Foreldra mine tror farmora mi går igjen i huset, ho var svært hyper kristen..men e vet ikke e. Har aldri opplevd noe der selv, liker ikke huset,men det betyr jo ikke at det spøker der av den grunn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...