♥Cherrypie♥ Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 jenta mi er snart 4 og en halv mnd og når hun skal ammes MÅ vi ligge i senga..det er tungvit nok når man er ute osv.. men ikke nok med det så selv om hun er mett om kvelden når hun skal sove våkner hun endel ganger og gråter da må jeg legge meg intil med puppen og hun tar tak suker et par ganger og bare har puppen der for kosens skyld. trekker jeg meg ut våkner hun å letermed munnen etterpuppen, får hun den ikke våkner hun å bynner å gråte.. vet at hun ikke er sulten da så jeg føler meg som en smokk.. hun har fått lov til å sovne til puppen hver kveld siden fødselen og hun er vant til å ha den der men nå i det siste liker hun ikke at jeg går når hun er ferdig og har sovnet. Noen andre med erfaringer rund dette? jeg driver om dagen å øver på at hun skal ta smokken, en sånn type fra apoteket som er formet for tunga å gå inn i smokken istedenfor under å den tar hun en liten stund før den spyttes ut..de vanlig går rett ut med engang. er det noen som har tips og råd til meg???
LisaColli Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 hadde det slik her også, har vel det enda, bortsett fra at hun ligger i egen seng nå.. må ha pupp for å sovne, hvis ikke blir det rabalder.. har ingen råd jeg, har prøvd det meste..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå