Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når må den ut? har hatt den i ca 2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke,har fortsatt i min(er 20 uker),ser helt fin ut enda. Har hatt min i over 12 år,så føles litt nakent å ikke ha den i!

Du kan sikkert ha den i til det begynner å stramme rundt hullet,eller at det strekke seg. Noen får jo navel som "plopper" ut etter en stund,da er det muligens ikke så behagelig lengre...

Skrevet

jeg har heller ikke tatt ut min enda og jeg er 26+6. Har ikke merka noe ubehag enda, men regner egentlig med at den må ut om noen uker. Jeg tror man merker det selv når man bør ta den ut

Skrevet

jeg glemte min jeg, så i slutten av uke 25 så fikk jeg et langt strekkmerke der den skulle være i siste uken av svangerskapet

Skrevet

Tok ut min i dag fordi det har begynt å stramme i huden rundt, så den virket litt sår... Dessuten er magen så langt ut nå at jeg kommer stadig borti den. Men noen har den i helt til navlen spretter ut hehe:)

Skrevet

Jeg tok den ut når jeg begynte å prøve å få barn. Vil ikke risikere at hullet sprekker opp =S hehe... AU AU

Skrevet

Jeg tok ut min i uke 9 eller 10. Tok også ut piercinger i hver brystvorte da, var ikke særlig behagelig lenger og det har kommet litt værk/væske ut derfra også.

Skrevet

tok den ut med en gang. Jeg får så fort og stor mage, ikke så

stor selv, men tenkte at det var like greit. Så slipper jeg infeksjoner der om det hadde blitt det også......

Greit å være på den sikkre siden.

Skrevet

Den kan du ha i om du vil det selv. er ikke bevist noen fare for verken deg eller barnet ved bruk av piercing. Mange tar den likevel ut når de begynner å få litt mage pga de syns rett og slett det blir ubehagelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...