Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 Oppdatering da... Please.... Spent på hvordan det går med dere.....
Mamma'n til Thias Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 Lurer jeg på også... hvordan går det med deg??
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2007 Her dyttes det..... Push push push...
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 #4 Skrevet 2. juli 2007 Hu skulle til legen,deretter politiet,mulig at hun ikke er kommet hjem enda. sender en DIIIIGER klem til doffine!
doffine Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Sånn... vært hos legen, purken og klart svar... klart svar er en netcom butikk. Jeg har fått hemmelig nummer. Det blir oppdatert nå... kan bruke det om en times tid. Uten omkostninger. Snille netcom. Jeg har fått beroligende piller av legen min, så jeg kan slippe å ha vondt i hele kroppen, og jeg kan få krisetime på psykiatrisk legevakt om jeg trenger å prate med noen. Jeg har fått høyt blodtrykk og angst så det holder... Men da jeg var å fiksa nytt nr hos netcom så ble jeg mye lettere til sins...
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Flott å høre! Ser der,en produktiv ettermiddag og du kan i tillegg senke skuldrene mange hakk! Godt at folk samarbeider når man trenger det,så klapp klapp for netcom,politi og lege! :-)
doffine Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Jeg fikk ny ladning med smertestillende av legen også:-) Samt da mer beroligende, for det trenger jeg nå. Sa fra når jeg kom inn til politiet at jeg hadde tatt beroligende. Og det er sammen i anmeldelsen. Jeg viste også resept på ny ladning med beroligende jeg skulle hente. Og så lenge jeg har bevis for at jeg har slike ting, sier at jeg er redd. For jeg bruker kun slike piller når jeg tar fly eller tannlege. Tok det da jeg var hos tannlegen en gang. Og det kan bevises på utskrift fra journalen min. Nå har jeg spist mat for første gang siden lørdag morgen.. mat og mat fru blom.. pringels med dip:-)))
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Må man så må man,kan ikke gå rundt å ha det så jævlig hele tida pga de idiotene heller! Prøv å få ideg noe skikkelig mat etterhvert da,det hjelper alltid litt på formen! Bakt potet og litt fik,kjøtt eller noe gjør nok susen! Pringels er vel ikke helt top fuel,men men,bare du får opp blodsukkeret litt så!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. juli 2007 Du må få i deg noe snuppa mi.... Håper du betror meg ditt nye nr. når du får det. Samtidig forstår jeg hvis minst mulig mennesker får det.. Hils F og Doffen...
doffine Skrevet 2. juli 2007 #10 Skrevet 2. juli 2007 Jeg skal sende sms til dere med nytt nr:-)) Det er ikke noe problem:-) Snille jenter som dere får mitt nye nummer.. Er hemmelig i den stand at visse personer ikke kan få tak i meg mer, og ikke kunne søke opp mitt nr på telefonkatalog. Snakket med verdens snillieste politimann.. og jeg satt der på venteværelset livredd for at jeg ble forfulgt.. redd for hver dør som åpna seg.. og frode satt i bilen å så at jeg kom meg inn poltikammeret før han kjørte.. Og poltimannen sa han skulle stå å se at jeg kom meg over til manglerudsenteret.. Jeg føler meg tryggere blandt større mengder enn alene. Og løp inn på apoteket og løp ut å fant ei gammel dame som røyka. Stod ved siden av henne mens jeg venta på frode skulle hente meg. Snille dama, så jeg var redd og var så koselig:-)
Serial mom Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Hadde også sånn nr. en periode,ble så plaga av en fyr jeg traff en periode for noen år siden. eneste ulempa er at man alltid ringer folk med skjult ID,og skjult nr. er det mange som ikke orker å svare på,siden man er litt paranoid,eller vil unngå selgere... Men men,det er ihvertfall effektivt mot det viktigste; å unngå visse folk! Hold deg bare med folk hele tida,så skjer det inegnting. Antagelig er det b are tomme trusler uansett,men man vet jo ikke nå til dags,folk blir bare galere og galere,syns jeg! Huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå