Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 2. juli 2007 #1 Skrevet 2. juli 2007 kan man det i uke 22? sikker på at magen min løfter seg i små dunk nemlig! så søtt....
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. juli 2007 #2 Skrevet 2. juli 2007 =) det er ikke pulsen du ser vennen?
☆Monica80♥ღSiriღ♥ Skrevet 2. juli 2007 #3 Skrevet 2. juli 2007 Er fullt mulig det sett kuler rundtomkring på magen med jevne/ujevne mellomrom siden uke 16 jeg Skikkelig morro å se på
Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2007 tror ikke det er pulsen for den er jo mer regelmessig.. dette her er sånne plutselige små bulker rundt navlen:)
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 2. juli 2007 #5 Skrevet 2. juli 2007 Ja jeg begynte å se bevegelser utenpå magen i uke 21. Nå kjenner jeg akkurat hvordan han ligger. Moro. Hadde litt mere "polstring" utenpå sist, så da så jeg det ikke så tidlig. Nå flytter hele magen seg av og til. Tror han driver med ommøblering=) Artig å få litt mer kontakt=)
Mamman til 2prinser&1prinsesse Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Heisann! Jeg har sett de små dunkene utenpå magen siden ca uke 19 jeg:) Og mannen min har kjent det like lenge:0)
emirense Skrevet 2. juli 2007 #7 Skrevet 2. juli 2007 Jeg har også sett og kjent bulker på magen siden uke 19. Skikkelig tydelig. Og mannen min kan godt kjenne det også! Det er veldig koselig
lillemor og lillebror Skrevet 2. juli 2007 #8 Skrevet 2. juli 2007 Ja, det kan du. var hos lege i forrige uke (21+0), og når legen skulle måle fosterlyden så hun at babyen sparka.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 er i uke 22 med tredje og har akkurat begynt å se og kjenne liv utenpå magen;)
sol og varme Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 klart du kan det for de som er førstegangs så er det mange som ikke er sikker, jeg er 3-gangs...så her sparkes det i alle retninger - men så fort jeg sier til gubben at han kan komme og kjenne så blir det stille der... både kjenner og ser...
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 3. juli 2007 #11 Skrevet 3. juli 2007 Visst kan du det! Er 20 uker selv og kan se det godt. Begynner å sparke skikkelig kraftig nå! Det er søtt, ja :-D
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #12 Skrevet 3. juli 2007 Jeg kjente liv veldig tidlig, og trodde ikke det kunne være mulig. Tror også at jeg i går så første bevegelse på utsiden (16 uker). Legen min sier at det er fullt mulig fordi jeg er så tynt bygd (ikke mye polstring, men har en mere senete kroppstype). Da både kjenner en og ser ting mye tidligere. Det er veldig ulike reaksjoner når jeg forteller venner om mine erfaringer. Noen nesten fnyser av at det ikke er mulig og at det må være luft etc. Så jeg har etter hvert holdt disse opplevingene for meg selv og gleder meg over de uten å måtte høre på andres tvilende ord. Dette er mitt første svangerskap og jeg har venner som nå går i sitt andre. :-)
Ranveig R Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Eg er no 23+2 og såg dunk utanpå magen for første gong på st. Hans-afta, ca 22 veker på veg ) Med førstemann såg vi det i veke 19/20, eit par-tre veker etter eg begynte å kjenne spark. Denne gongen skjer alt litt seinare pga at morkaka ligg på framsida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå