Gå til innhold

går på eget rom for å amme-synspunkter????

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært på besøk hos noen venner i en ukes tid og hver gang jeg skulle amme gikk jeg på et eget rom for meg selv. Synes dette er mest behaglig samtidig mest effektivt. Men de jeg var på besøk hos synes det var rart at jeg ikke var sammen med dem i stuen eller ute i hagen når jeg ammet og tok det opp flere ganger. Noen andre som synes det er rart at jeg setter meg for meg selv i eget rom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke rart :o) Men fint at vennene dine er slike som ikke hadde reagert om du hadde ammet i samme rom som dem!

Jeg ser an hvor vi er og hvem som er hos oss... Vet at noen synes det er ubehagelig om jeg ammer i samme rom som dem, men de fleste bryr seg ikke...

Men om du er mest komfortabel med å amme i et annet rom, er jo det det beste for deg :o)

Skrevet

Siden det er saa mye med foelelsene involvert med amming saa maa enhver mamma gjoere det saann de kan slappe av. Noen kan amme topploes i parken, andre vil helst vaere alene... Helt greit!

Skrevet

Jeg går å nn på eget rom, jeg føler ikke for å dele ammestunden med andre. å jenta mi liker best å ligge i en seng å bli ammet å ha det helt stille rundt seg om vi sitter.. Er godt å stikke av litt å bare slappe av med babyen..

syns det er helt greit jeg, er en følelses sak det der altså!

Amm hvor du vil, og bare si til de som reagerer på det at dusyns det er greit å gi babyen en rolig stund hvor det kun er dere 2:)

Skrevet

Ikke rart i det hele tatt,måtte også gjøre det en periode mini var veldig nyskjerrig og ikke spiste om d hente noe rundt han.Noen som reagerte på d og,men man gjør som man vil:)

Skrevet

Jeg syns også det er positivt at vennene dine ikke har noe i mot at du ammer foran dem. Jeg har ofte gått på eget rom for å amme, men det er fordi jeg vet at det er noen tilstede som ikke syns noe om det.

Men man må amme der man føler seg mest komfortabel! Nå vet ikke jeg hvor gammel babyen din er, men etter hvert så ble det lettere for meg å amme foran folk og på forskjellige steder. Alt er litt nytt og rart i begynnelsem:)

Skrevet

Nå fikk jeg litt flashback til hvordan det var å amme for 2 år siden.

I begynnelsen var det best å amme i senge pga fikk best stilling og pusen min hadde litt problem med å få tak.

Jeg var på soverommet og ammet første gang svigerfamilien kom på besøk etter fødsel. De hadde vært på besøk på barselavd, så hadde sett henne før, men var tydeligvis veldig ivrige etter å hilse på babyen for foreldrene og søsteren til mannen min bare braste inn på soverommet vårt, uten å spørre om lov.

Ikke mye respekt for privatlivet nei.

Skrevet

Ikke rart i det hele tatt. Alle er forskjellige, og det er jo en personlig ting mellom mor og baby. Du velger selv og bør respekteres uansett :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...